امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2740 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تا 27 فروردین ماه؛

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ادبی شاهد تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره ادبی شاهد كه پیش از این تا20 فروردین ماه سال جاری اعلام شده بود، تا 27فروردین ماه امسال به مدت یك هفته تمدید شد.
مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ادبی شاهد تمدید شد
به گزارش خبرایران از حوزه هنری، این جشنواره با همكاری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و كانون همبستگی فرزندان شاهد در بخش های  شعر، داستان كوتاه و بلند، خاطره و قطعه ادبی با موضوع همسران شهدا برگزار خواهد شد و شركت همه هنرمندان شاهد و غیر شاهد، بدون محدودیت سنی در آن آزاد است.
 شرایط ارسال اثر به این جشنواره كه هدف از برگزاری آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، كشف، شناسایی و معرفی استعدادهای ادبی و پرداختن به مضمون شهادت از طریق خلق آثار ادبی عنوان شده به صورت زیر است:
هر هنرمند می تواند در هر بخش 6 اثر را ارائه كند و هر اثر باید به صورت مجزا در قالب فایل word و با اندازه قلم 14 و نوع قلم B Mitra بر روی لوح فشرده و همراه نسخه چاپی ارسال شود.
برای تسهیل در امر داوری، شاعران و نویسندگانی كه چندین اثر دارند باید هر اثر خود را در صفحات جدا از هم چاپ و در 3 نسخه ارسال كنند.
همچنین صفحات متون باید بدون ذكر نام و مشخصات صاحب اثر ارسال شود.درج كد رهگیری و بخش روی صفحات آثار الزامی است.
ثبت نام و دریافت كد رهگیری تنها از طریق سایت www.artfest.ir  میسّر خواهد بود.
همچنین  در تعریف مقررات شركت دراین جشنواره آمده است:
دبیرخانه جشنواره در صورت صلاحدید آثار منتخب را با نام صاحب اثر چاپ خواهد كرد و با نظر داوران تنها یك اثر از هر هنرمند به عنوان اثر برتر معرفی خواهد شد.
پس از پایان جشنواره آثار ارسالی به شركت كنندگان عودت داده نمی شود.
شایان ذكر است حضور برگزیدگان در مراسم پایانی جشنواره الزامی است و عدم شركت به منزله انصراف از جشنواره تلقی خواهد شد.
جوایز در نظر گرفته شده در هر بخش برای  نفر اول  3 سكه بهار آزادی، نفر دوم 2 سكه بهار آزادی و  نفر سوم 1 سكه بهار آزادی و برای نفر تقدیری در هر بخش ، كمك هزینه سفر به عتبات عالیات در نظر گرفته شده است كه طی مراسمی در اواخر اردیبهشت ماه امسال به آنها اهدا خواهد شد.
بر اساس این فراخوان، علاقمندان می توانند در تمام بخش های اعلام شده شركت كنند و پس از ثبت نام اینترنتی در سایت www.artfest.ir  و دریافت كد رهگیری،  آثار خود را به دبیرخانه مركزی جشنواره های حوزه هنری به نشانی تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه همكف، دبیرخانه مركزی جشنواره ها ارسال كنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب