امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27418 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد؛

دلارها آغشته به خون است/ حتی به یک دلار آمریکایی‌ها نیاز نداریم

خبرایران: وزارت خارجه سوریه گفت: سوریه حتی نیاز به یک دلار آمریکا برای بازسازی ندارد، چرا که این دلارها آغشته به خون سوری ها است .
دلارها آغشته به خون است/ حتی به یک دلار آمریکایی‌ها نیاز نداریم

به گزارش خبرایران، شبکه اسکای نیوز به نقل از وزارت خارجه سوریه اعلام کرد حضور آمریکا در سوریه غیرقانونی است و نقض حاکمیت این کشور قلمداد می شود.

وزارت خارجه سوریه در پاسخ به اظهارات رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا درباره اینکه به نفع واشنگتن است که حضور نظامی و دیپلماتیک خود را در سوریه به منظور پایان بخشیدن به درگیری ها حفظ کند، گفت: حضور آمریکا در سوریه غیرقانونی است و تجاوز به حق حاکمیت سوریه به حساب می آید.

از سوی دیگر، وزارت خارجه سوریه گفته است هرآنچه دولت آمریکا انجام می دهد، همچنان با هدف حمایت از گروه تروریستی داعش است که دولت رئیس جمهور سابق آمریکا، باراک اوباما آن را ایجاد کرد.

وزارت خارجه سوریه تصریح کرد: هدف دولت آمریکا نابودی داعش نیست و شهر رقه شاهدی بر اقدامات آمریکا و ائتلاف این کشور به شمار می رود.

وزارت خارجه سوریه تأکید کرد: سوریه حتی نیاز به یک دلار آمریکا برای بازسازی ندارد، چرا که این دلارها آغشته به خون سوری ها است .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب