امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27433 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در آستانه سالگرد حادثه پلاسکو؛

شهردار منطقه 16 با خانواده آتش نشان شهید فریدون علی تبار و آتش نشانان منطقه 16 دیدار کرد

خبرایران :همزمان با سالگرد حادثه پلاسکو ، هادی زبده شهردار منطقه 16 با حضور در منزل آتش نشان شهید فریدون علی تبار از ایثار و فداکاری این شهید وهمه شهدای آتش نشان تجلیل کرد.
شهردار منطقه 16 با خانواده آتش نشان شهید فریدون علی تبار و آتش نشانان منطقه 16 دیدار کرد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 16 ، زبده در این دیدار گفت :  ایثار آتش نشانان، عزیزانی  که با از خودگذشتگی و فداکاری به مصاف شعله های سوزان آتش و خطر می روند، پاداشی ارزشمند نزد  خداوند متعال دارد و ارج نهادن به تلاش و فداکاری این بزرگواران یک وظیفه است.

شهردار منطقه 16 افزود: آتش نشانان با آگاهی از خطری که پیش روی آنان است  پای در میدان مقابله با آتش می گذارند  و با ایثار و از خودگذشتگی، جان انسان ها را نجات می دهند.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان، دلاورمردان عرصه جهاد در راه نجات انسان ها هستند که شجاعانه و با همتی بلند برای ملت جان فشانی کردند.

پدر شهید علی تبار نیز در این مراسم با قدردانی از شهردار و مدیران منطقه 16 گفت: فریدون علی تبار همیشه عاشق خدمت به مردم و حرفه آتش نشانی بود و من اگر باز هم فرزندی داشتم حاضر بودم در این راه  برای نجات جان انسانها به کشور تقدیم کنم .

این مراسم که همراه با قرائت قرآن ومداحی بود با اهدای گل و لوح سپاس توسط شهردار منطقه 16 به خانواده معظم شهید فریدون علی تبار پایان یافت .

همچنین هادی زبده شهردار منطقه 16 با حضور در ایستگاه شماره 13 اتش نشانی منطقه با نکوداشت یاد وخاطره همه شهدا از جمله شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو گفت:  شغل آتش نشانی کار پرخطر  و ویژه ای است که در هر مرحله نیاز به شجاعت و روحیه ایثارگری دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حرفه آتش نشانی از مشاغلی است که از منزلت بالایی در جامعه برخوردار است  افزود: وظیفه خود دانستیم که با حضور در جمع شما عزیزان از خدمات ارزشمند تان تجلیل کنیم .

شهردار منطقه 16 با آرزوی سلامتی برای یکایک آتش نشانان فداکار کشور ،برای همکاری و همراهی با  ایستگاه های آتش نشانی منطقه اعلام آمادگی کرد.

شهید آتش نشان فریدون علی تبار 30 دی نود و پنج  در حادثه تلخ  آتش سوزی پلاسکو به همراه 15 آتش نشانان فداکار به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

شهیدان رضا نظری و رضا شفیعی از دیگر شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو هستند که در ایستگاه شماره 13  محله بعثت  منطقه 16 مشغول به خدمت بودند.

همچنین با پیگیری روابط عمومی منطقه 16 ، در تیر نود وشش یک خیابان در حدفاصل بلوار شهیدان دستواره تا خیابان شهید خسرو احمدی  به نام آتش نشان شهید فریدون علی تبار نامگذاری شده است

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب