امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27439 تاریخ انتشار: جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۹:۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شروع دروه های آموزشی طرح «سنجش عدالت» ویژه مسئولین خانه های سلامت غرب پایتخت

خبرایران:مدیر اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 از شروع دروه های آموزشی سلامت-محور ویژه مسئولین خانه های سلامت سرای محلات 13گانه ورودی غربی پایتخت با هدف افزایش سطح اطلاعات علمی و عملی آنان خبر داد.
شروع دروه های آموزشی طرح «سنجش عدالت» ویژه مسئولین خانه های سلامت غرب پایتخت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، زهرا انصاری مدیر اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: با اجرای برنامه هایی که توسط طرح "سنجش عدالت" پیش بینی می شود، بسیاری از ناهنجاری های محلات کاهش یابد چرا که این طرح با هدف کاهش و حل مشکلات شهروندان با استفاده از ظرفیت مردمی در سطح محلات شکل گرفته است.

وی در ادامه افزود: طرح "سنجش عدالت" در شش حیطه اجتماعی، اقتصادی، زیرساختی، حاکمیتی، سلامت و تغذیه تهیه ‌شده و برنامه ها در محلات سیزده گانه منطقه21 با مشارکت همه جانبه شهروندان اجرایی خواهد شد.

انصاری در خاتمه یادآور شد: در این دوره های آموزشی که در روزهای دوشنبه به صورت مستمر (هر هفته به میزبانی یک سرای محله) برگزار می شود، مباحث اصلی طرح "سنجش عدالت"، برنامه های اجرایی و چشم اندازهای پیش روی این طرح شهروند-محور به مسئولین خانه های سلامت آموزش داده می شود.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب