امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27482 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برای حضور پرقدرت در جام جهانی 2018؛

حضور سه بازیکن عربستانی در لالیگااسپانیا

خبرایران:براساس توافق فدراسیون فوتبال عربستان با سه باشگاه لالیگا، سه بازیکن کلیدی تیم ملی این کشور در نیم فصل دوم در این رقابت های بازی خواهند کرد.
حضور سه بازیکن عربستانی در لالیگااسپانیا

به گزارش خبرایران، عربستان بعد از 12 سال به جام جهانی راه پیدا کرد و فدراسیون فوتبال این کشور که در تدارک حضور پرقدرت در این رقابت هاست، زمینه حضور سه بازیکن کلیدی تیم ملی این کشور را در لالیگا فراهم کرده است.

براین اساس، سالم الدوساری برای ویارئال، یحیی الشهری برای لگانس و فهد الموالد برای لوانته بازی خواهند کرد. باشگاه ویارئال هم به طور رسمی، پیوستن الدوساری به این باشگاه را تایید کرد و عکس هایی هم از دو بازیکن دیگر در کنار مسئولان باشگاه های اسپانیایی منتشر شد.

 

 

 

همین طور چند بازیکن عربستانی هم به تیم های دسته دوم لالیگا پیوستند؛ از جمله جابر عیسی که برای ویارئال بی بازی خواهد کرد، الموسی به وایادولید پیوست، عبد المجید السلیهیم به رایووایکانو، علی النمیر به نومانیا و ستاره جوان الشباب، عبدالله برای اسپورتینگ خیخون بازی خواهد کرد.

حضور این بازیکنان در تیم های اسپانیایی هیچ هزینه ای برای این باشگاه ها نخواهد داشت و دستمزد آنها احتمالا توسط فدراسیون فوتبال عربستان پرداخت می شود. این گروه از بازیکنان بعد از حضور نمایندگان فوتبال اسپانیا در کمپ تیم ملی عربستان در پرتغال و همین طور دیدن بازی های آنها در لیگ عربستان انتخاب شدند.

در اکتبر گذشته بود که عادل عزت، رئیس فدراسیون و ترکی الشیخ، مدیر ورزشی ارشد فدراسیون فوتبال عربستان، به مادرید سفر کردند تا آخرین توافقات برای حضور این بازیکنان در لالیگا صورت بگیرد.

تیم ملی عربستان در جام جهانی 2018 با تیم های روسیه، اروگوئه و مصر همگروه شده و در دیدار افتتاحیه باید به مصاف روسیه میزبان بروند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب