امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27526 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ابلاغ دستورالعمل اجرایی اندوخته بانوان مهر ایران

خبرایران:بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای ارزش‌آفرینی و ایجاد رضایت ‌مندی در جامعه بانوان کشور از طریق ترویج سنت قرض الحسنه، دستورالعمل اجرایی «اندوخته بانوان مهر ایران» را به شعب ابلاغ کرد
ابلاغ دستورالعمل اجرایی اندوخته بانوان مهر ایران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، امروزه کلیه بانکها و موسسات مالی تلاش می کنند که در فضای رقابتی موجود سهم بیشتری از بازار کسب نموده و رهبری بازار را از طریق شناسایی ورفع نیازهای اقشار مختلف جامعه در کنترل خود گرفته و طیف وسیعی از خدمات مالی و غیرمالی را به مشتریان عرضه نمایند.

در این راستا طبقه بندی جامعه هدف به منظور شناسایی نیازها و ارائه خدمات متناسب امری است ضروری، که در افزايش توان رقابتي بانک ها (از طريق جذب، حفظ و احياي مشتريان) بسیار حائز اهمیت می باشد.

با توجه به اینکه بانوان نیمی از سرمایه انسانی جامعه بوده و عامل موثری در پیشبرد اهداف توسعه اقتصادی و اجتماعی محسوب می گردند لذا توجه به نیازهای این قشر می تواند علاوه بر توسعه فضای کسب و کار در ارتقای سطح رفاه خانواده ها موثر واقع شود.

 در این راستا، بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف رضایت ‌مندی و ارزش‌آفرینی بیشتر برای جامعه بانوان کشور دستورالعمل اجرایی "اندوخته بانوان مهر ایران " را به شعب خود در سراسر کشور ابلاغ کرد.

جامعه هدف در این طرح کلیه بانوانی هستند که متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه می باشند و از طریق افتتاح حساب و انجام پس انداز ماهیانه مطابق با شرایط و وضوابط اعلامی، علاوه بر استفاده از خدمات بانک از تسهیلات قرض الحسنه بهره مند می شوند.

در این طرح جامعه هدف به 2 گروه « بانوان سرپرست خانوار» و «سایر بانوان» تفکیک می گردد. بانوان سرپرست خانوار می توانند با ارائه معرفی نامه از معاونت امور زنان وخانواده ریاست جمهوری از امتیازات ویژه مطابق شرایط و ضوابط طرح اندوخته بانوان مهر ایران استفاده نمایند.

سایر بانوان نیز می توانند با مراجعه به سایت رسمی و شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در سراسر کشور طبق شرایط و ضوابط طرح اندوخته بانوان مهر ایران از این تسهیلات استفاده کنند.

شایان ذکر است، به منظور افتتاح حساب و پس انداز ماهیانه، متقاضیان می بایست با مراجعه به شعب بانک نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه اندوخته بانوان مهر ایران  اقدام کنند که در این خصوص متقاضیان می توانند یا شخصاً نسبت به افتتاح حساب و واریز مبلغ مستمر ماهیانه اقدام کرده و با ایجاد میانگین لازم بر اساس شرایط طرح مشمول دریافت تسهیلات شوند و یا بواسطه افتتاح حساب و واریز مبلغ مستمر ماهیانه توسط همسر و یا پدر، با ایجاد میانگین لازم طبق شرایط طرح مشمول دریافت تسهیلات گردند.

لازم به ذکر است، مشتریان، مراجعین و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت رسمی و شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در سراسر کشور از سایر شرایط این طرح تسهیلاتی مطلع شوند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب