امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2753 تاریخ انتشار: جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با نزدیک شدن به برگزاری نمایشگاه کتاب تهران؛

زمان تحویل غرفه به ناشران اعلام شد

حسین صفری مدیر اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران زمان تحویل غرفه های نمایشگاه به ناشران را اعلام کرد.
زمان تحویل غرفه به ناشران اعلام شد

به گزارش خبرایران ازستاد اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «حسین صفری» مدیر اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره زمان تحویل غرفه‌ها به ناشران عنوان کرد: بر اساس جدول زمانبندی، اول اردیبهشت کار سالن‌سازی و غرفه‌بندی تمام می‌شود و پس از انجام 2 روز کار تاسیساتی در غرفه‌ها، در هفته اول اردیبهشت غرفه‌ها را به ناشران تحویل می‌دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه بخش‌ عمده‌ای از فعالیت‌های نمایشگاه در فضای باز انجام می‌شود و بخش کودک و نوجوان، آموزشی، بین‌الملل و دانشگاهی در فضای باز مصلی مستقر هستند، نزدیک به 90 درصد کار سالن‌ سازی به پایان رسیده و مشغول نصب چادرها در نمایشگاه هستیم.

صفری با اشاره به زمان آغاز غرفه‌بندی سالن‌های نمایشگاه گفت: در چند روز آینده جانمایی نهایی تشکل‌های نشر را دریافت می‌کنیم و از هفته آینده کار غرفه بندی ناشران در محل نمایشگاه آغاز می‌شود.

مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه درباره تسهیلات در نظر گرفته شده برای ناشران و بازدیدکنندگان از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: تاکید ما بر روی ارایه امکانات رفاهی برای غرفه داران و ناشران است به همین دلیل، غرفه‌بندی و طراحی‌ها به گونه‌ای انجام می‌شود که بازدیدکنندگان در مسیر تردد کمتر به زحمت بیافتند. همچنین با توجه به یکپارچه شدن نمایشگاه، دسترسی‌ها و راهروها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانیم اطلاع رسانی خوبی داشته باشیم و ضمن رعایت نکات ایمنی خدمات ویژه‌ای به بازدیدکنندگان ارایه دهیم.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب