امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27617 تاریخ انتشار: شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فیش‌پرینتراز کجا بخریم؟

خبرایران: آوند پرینتر فروشگاهی است در سطح اینترنت که قطعات و تجهیزات فروشگاهی، بانکی، اداری را در انواع برندها به صورت تخصصی ارائه می‌دهد.
فیش‌پرینتراز کجا بخریم؟

به گزارش خبرایران،بنابر اعلام آوند پرینتر این مجموعه به عنوان مرجع تخصصی ماشین‌های اداری  فعال است و انواع کالاهایی مانند بارکدخوان، لیبل پرینتر، فیش پرینتر، صندوق فروشگاهی، انواع لیبل‌ها و ریبون، کاغذهای عکاسی، اسکناس شمار، انواع ماشین‌حساب، موبایل‌پرینترها و... را عرضه می‌کند. 

فیش‌پرینتر یکی از محصولات این فروشگاه است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

انتخاب بهترین فیش‌پرینتر

برای خرید بهترین فیش‌پرینتر کافیست به سایت آوند پرینتر مراجعه کنید. بعد از گشت و گذار درون سایت که از نظر کاربری و گرافیک، بسیار روان و راحت است، می‌توانید بهترین و مناسبترین فیش‌پرینتر را از میان ده‌ها مدل و برند مختلف، انتخاب کنید چرا که آوندپرینتر نمایندگی فروش فیش‌پرینتر در ایران است. فیش‌پرینترها در سال ۱۹۹۸ میلادی به بازار تجهیزات اداری و فروشگاهی ایران وارد شدند. این محصول در دو نوع فیش‌پرینترهای حرارتی (چاپگر حرارتی) و فیش‌پرینترهای سوزنی عرضه می‌شوند.

فیش‌پرینتر چیست و چه کاربردی دارد؟

قبل از معرفی انواع فیش‌پرینترها، بهتر است بگوییم که فیش‌پرینتر چیست؟ امروزه انواع چاپگرها و پرینترها وجود دارد که مواد مصرفی رنگی و تکنولوژی خاصی دارند. در این میان چاپگرهای حرارتی خاصی به نام فیش‌پرینتر وجود دارند که برای چاپ نیاز به جوهر ندارند. سازوکار چاپ این نوع چاپگرها بر اساس چاپ با حرارت است. در حقیقت هد دستگاه فیش‌پرینتر بعد از ایجاد حرارت، روی کاغذ مخصوص حرارتی می‌نویسد.

فیش‌پرینترها دارای کاغذهای مخصوص و در واقع حساس به حرارت هستند که در مقابل گرما، واکنش نشان می‌دهند. فیش‌پرینترهای حرارتی در بازار ایران در دو نوع تک رنگ و دورنگ موجود است که نوع تک‌رنگ بیشتر متداول است.

فیش‌پرینترهای حرارتی

فروشگاه بزرگ آوندپرینتر دارای انواع فیش‌پرینتر از جمله فیش‌پرینتر حرارتی است.

فیش‌پرینترهای حرارتی در دو دسته چاپگر حرارتی مستقیم و چاپگر حرارتی غیرمستقیم عرضه می‌شوند.

باید توجه داشته باشید که فیش‌پرینترهای حرارتی با پورت‌های مختلف ارائه شده‌اند، پس در هنگام خرید از آوند پرینتر به این نکته توجه داشته باشید و از مشاوران یاری بگیرید.

فیش‌پرینترهای سوزنی

فیش‌پرینترهای سوزنی سازوکار خاص خود را دارند. مکانیسم این چاپگرها بدین صورت است که به کمک ریبون‌هایی که در درون چاپگر تعبیه شده، روی کاغذهای معمولی و غیرحرارتی، فایل را چاپ می‌کند.

پورت‌های اتصال‌دهنده فیش‌پرینترها

  1. پورت موازی (parallel)
  2. پورت USB
  3. پورت سریال (COM)
  4. پورت شبکه (Ethernet)

مزایای فیش‌پرینترهای حرارتی

  1. پرینترهای حرارتی (چاپگرهای حرارتی یا فیش‌پرینتر) نیازی به شارژ کردن مداوم ندارند و سالیان سال بدون انجام هیچ‌گونه سرویسی فعال هستند.
  2. سرعت بالا در صدور فیش یکی از مزایای فیش‌پرینترها است که باعث جلب رضایت مشتری و بالا بردن سطح راندمان کاری می‌شود.
  3. فیش‌زن‌های حرارتی به لحاظ اینکه نیازی به جوهر ندارند و همچنین رول‌های کاغذهای مصرفی (رول حرارتی) این چاپگرها نیز بسیار ارزان است، باعث می‌شود هزینه نهایی بسیار بسیار ناچیز شود.
  4. فیش‌پرینترهای حرارتی صدایی ندارند و مانند چاپگرهای سوزنی و لیزری تولید آلودگی صوتی نمی‌کنند.
  5. فضای اشغال شده توسط این چاپگرهای حرارتی بسیار کم است و حجم کوچکی از میز را اشغال می‌کنند. در ضمن این چاپرها وزن کمی دارند.
  6. قیمت خرید فیش‌پرینترها نسبت به انواع دیگر چاپگر کمی بیشتر است اما هزینه‌های جانبی ندارد. هزینه‌هایی مانند عدم نیاز به سرویس و شارژ، شارژ جوهر و کاغذ بسیار ارزان، که این باعث می‌شود در همان چند ماه اول هزینه اولیه خرید کاملا جبران شود و در ادامه کار، مشکلات مختلف چاپگرهای دیگر را نداشته باشد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب