امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27684 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۶:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس دیوان عدالت اداری مطرح کرد؛

اهتمام سازمان تامین اجتماعی در کاهش پرونده ها در دیوان عدالت اداری کاملا مشهود است/تاکید دکتر نوربخش به قانونمداری در سازمان تامین اجتماعی قابل تحسین است

خبرایران: رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه تعاملات سازمان تامین اجتماعی با سایر نهادها منجر به بهبود خدمات این سازمان می شود، اظهار داشت: این تعاملات به نفع مردم خواهد بود و همکاری ها برای ارتقای خدمات کارساز است.
اهتمام سازمان تامین اجتماعی در کاهش پرونده ها در دیوان عدالت اداری کاملا مشهود است/تاکید دکتر نوربخش به قانونمداری در سازمان تامین اجتماعی قابل تحسین است

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم بهرامی در مراسم اختتامیه همایش روسا و کارشناسان ارشد حقوقی این سازمان گفت: تاکید دکتر نوربخش به قانونگرایی و قانونمداری در سازمان تامین اجتماعی قابل تحسین است و شعار قانونگرایی و عمل به این شعار خوب است. اجرای عدالت تنها با رعایت قانون قابل انجام است.
وی افزود: اصلاح بخشنامه ها و تنقیح و تجمیع آنها می تواند از تشتت جلوگیری کند.
حجت الاسلام و المسلمین بهرامی با بیان اینکه اهتمام سازمان تامین اجتماعی در زمینه کاهش پرونده ها در دیوان عدالت اداری کاملا مشهود است، گفت: در سال گذشته بر اجرای احکام صادر شده از سوی دیوان تلاش داشتید و در قانون دیوان نیز بر لزوم اجرای احکام تاکید شده است.
رئیس دیوان عدالت اداری افزود: باید در نظام اسلامی شرایطی را فراهم‌ کنیم که افراد برای احقاق حق خود نیازی به شکایت نداشته باشند.
وی اظهار داشت: برای احتساب سوابق بیمه ای شیوه نامه ای با همکاری سازمان تامین اجتماعی و دیوان عدالت اداری تهیه شده است که شعب تامین اجتماعی باید مطابق با این شیوه نامه عمل کنند.
حجت الاسلام و المسلمین بهرامی  گفت: اگر رعایت کامل قانون در فرآیندهای کاری انجام شود نیاز کمتری به مراجع قضایی بوجود می آید  و امیدواریم روزی برسد که هیچ کس برای رسیدن به حقوق خود مجبور به مراجعه به دستگاه قضایی نباشند.
وی اظهار داشت: آنجا که قانون شفاف است اجرا شود و آنجا که رای وحدت رویه وجود دارد رای را اجرا کنیم و در برخی موارد نیز نیازمند اصلاح قوانین هستیم و باید چارچوبهای قانونی را لحاظ کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین بهرامی تصریح کرد: بر اجرای به موقع احکام قطعی شده تاکید می کنم همانطور که دکتر نوربخش نیز تاکید کرد باید احکام اجرا شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب