امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27693 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مایکل بوکر مدیرمالی شرکت زیمنس خاورمیانه شد

خبرایران: شرکت زیمنس مایکل بوکر را به سمت مدیر ارشد مالی این شرکت در خاورمیانه منصوب کرد.
مایکل بوکر مدیرمالی شرکت زیمنس خاورمیانه شد

شرکت زیمنس مایکل بوکر را به سمت مدیر ارشد مالی این شرکت در خاورمیانه منصوب کرد که از تاریخ اول فوریه سال 2018 (12 بهمن، 1396) در پست جدید خود ایفای نقش خواهد کرد. وظیفه وی در سمت جدید، مدیریت امور مالی شرکت زیمنس در خاورمیانه، افزایش سوددهی و حمایت از زمینه‌های کلیدیِ در حال رشد این شرکت در منطقه خواهد بود. همچنین، بوکر موظف خواهد بود تا از هوشمندسازی و همکاری‏های مشارکتی بالقوه با مشتریان حمایت کند. آقای بوکر، این نقش را پس از «عالیه الریفای» (Alia Al Rifai) بر عهده می‌گیرد که از این پس نقش جدیدی را در دفتر مرکزی زیمنس در شهر مونیخ آلمان ایفا خواهد کرد.  

دیتمار سیرس‌دورفر، مدیرعامل شرکت زیمنس در خاورمیانه در این‌باره می‌گوید:«حالا که «عالیه» چالش جدیدی را در زندگی حرفه‌ای خود می‌پذیرد، ما از او برای مدیریت و تعهد برجسته‌اش در چند سال گذشته تشکر و برای او در شغل جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنیم. همچنین خرسندیم که به مایکل در تیم خاورمیانه زیمنس خوشامد یگوییم. این منطقه با اقتصاد‏ در حال رشد خود، همواره فرصت‌های هیجان‌انگیزی برای همکاری‌های مشارکتی را با مشتریان‌ برای زیمنس به ارمغان می‏‌آورد. با تجربه ارزشمند مایکل در سمت‌های مدیریت امور مالی، ما منتظریم تا هرچه بیشتر از فرآیند تحول و هوشمندسازی در منطقه حمایت کنیم.»

بوکر با بیش از 20 سال تجربه در زمینه مدیریت امور مالی، فعالیت خود با زیمنس را به عنوان مدیر پروژه بخش ادغام و سرمایه‏گذاری در سال 2006 میلادی در مونیخ آغاز کرد. وی سپس نقش‌های مدیریتی متعددی را در بخش‏های سازمانی، انرژی‌های تجدیدپذیر و زیرساختی به عهده گرفت. آخرین سمت او پیش از قبول مسئولیت جدید، مدیریت ارشد امور مالی بخش لجیستیک فرودگاه‌ها، بسته‌بندی و ارسال بوده است. همچنین وی پیش از پیوستن به زیمنس، به عنوان نائب‌رئیس ادغام و سرمایه‌گذاری‌ها برای گروه HVB در شهر مونیخ آلمان فعالیت کرده است.

بوکر درباره مسئولیت جدید خود می‌گوید: «باعث افتخار من است که به عنوان جایگزین «عالیه» که مدیری فوق‌العاده است، فعالیت خواهم کرد و به تیمی موفق و پویا در خاورمیانه خواهم پیوست.» او اضافه می‏کند:«اولویت اصلی من، اطمینان حاصل کردن از ادامه همکاری‌ با شرکای فعلی داخلی و خارجی و تامین سلامت مالی منطقه خواهد بود. همچنین، تمرکز تیم مالی بر حمایت از توسعه زیرساخت‌های حیاتی، گسترش پورتفولیو دیجیتال زیمنس و افزایش ارزشی است که برای مشتریان خود به ارمغان می‌آوریم.»

 

زیمنس ای جی Siemens AG  (برلین و مونیخ) یک شرکت قدرتمند و جهانی در زمینه فناوری است که بیش از 170 سال است به‌عنوان نماد مهندسی برتر، نوآوری، کیفیت، اطمینان و چند ملیتی شناخته می‌شود. این شرکت در اقصی نقاط جهان فعالیت دارد و در حوزه‌های برقی‌سازی، اتوماسیون و هوشمندسازی متمرکز است. به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فناوری در بحث بهره‌وری انرژی و حفظ منابع، زیمنس یکی از تامین کنندگان پیشرو  تولید بهینه برق، راه‌حل‌های انتقال نیرو و یکی از پیشتازان ارائه راهکارهای زیرساختی، در کنار اتوماسیون، کنترل و هدایت و راه‌حل‌های نرم‌افزارهای برای صنعت است. این شرکت همچنین یکی از تأمین‌کننگان پیشرو در حوزه تجهیزات تصویری پزشکی مانند توموگرافی رایانه‌ای، ام‌آرآی (تصویربرداری تشدید مغناطیسی)، تشخیص آزمایشگاهی و تجهیزات فناوری اطلاعات بالینی است. در سال مالی 2017 که در 30 سپتامبر 2017 پایان یافت، زیمنس درآمدی معادل 83 میلیارد یورو و سود خالصی برابر با 6.2 میلیارد یورو کسب کرد. همچنین در پایان سپتامبر 2017 میلادی، 377 هزار نفر در سراسر جهان، در استخدام زیمنس بوده‌اند. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت  www.siemens.com مراجعه کنید.

***

برای اطلاعات بیشتر با مریم انسان با ایمیل maryam.ensan@siemens.com  و یا به شماره 02185184300  تماس حاصل فرمایید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب