امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2772 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با بخش ویژه الگوی خانواده اسلامی و ایرانی؛

هشتمین جشنواره طنز «سوره» فراخوان داد

خبرایران: هشتمین جشنواره سراسری طنز «سوره»، با هدف کشف و پرورش استعدادهای جوان در عرصه طنز فاخر و با بخش ویژه الگوی خانواده اسلامی و ایرانی و ایران 1404 مردادماه در حوزه هنری برگزار می‌شود.
هشتمین جشنواره طنز «سوره» فراخوان داد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، هشتمین جشنواره طنز «سوره» در رشته‌های گوناگون فرهنگی و هنری همچون نمایش،عکس و فیلم کوتاه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند بر طبق ضوابط مندرج در فراخوان از طریق سایت www.artfest.ir در آن شرکت کنند.

برای ارسال آثار در هر یک از رشته‌های هنری این جشنواره زمان مشخصی در نظر گرفته شده است که براین اساس آخرین مهلت ارسال آثار به بخش نمایشی جشنواره 15 اردیبهشت سال جاری و دو بخش عکس و فیلم کوتاه پایان خرداد در نظر گرفته شده است.

این گزارش حاکی است پس از اعلام اسامی نمایش‌های برگزیده بخش بازخوانی، آثار منتخب، 15 تا 30 تیر 93 مورد بازبینی قرار خواهند گرفت و برگزیدگان به مرحله نهایی جشنواره راه خواهند یافت.

این جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه شامل موضوع الگوی خانواده اسلامی و ایرانی و ایران 1404 برگزار می‌شود و آثاری که در بردارنده این دو موضوع باشند در اولویت انتخاب قرار خواهند گرفت.

علاقه‌مندان برای شرکت در هر بخش از جشنواره  می‌توانند آثار خود را به صورت حضوری یا از طریق پست به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه دوم، مرکز محافل و جشنواره‌ها، دبیرخانه مرکزی جشنواره‌ها ارسال کنند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب