امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27743 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

HUAWEI Mate 10 Pro: کسب ۵ ستاره از وبسایت V3

خبرایران: Ben Woods از وبسایت V3 به این نتیجه رسید که HUAWEI Mate 10 Pro یک گوشی هوشمند اندرویدی بدون اشکال است! او اعلام کرد که این دستگاه میتواند در همه زمینههای مورداستفاده قرار گیرد.
HUAWEI Mate 10 Pro: کسب ۵ ستاره از وبسایت V3

باتری بزرگ، عملکرد عالی، دوربین باکیفیت و حتی اسکنر اثرانگشت سریع ازجمله موارد بااهمیت در این دستگاه به شمار میرود. Ben در بررسی خود اشاره کرد که چندین بار دستگاه را خاموش و روشن کرده و بازیهای سنگینی را اجرا کرد حتی بهصورت پشت سر هم اپلکیشنهای سنگینی را باز و بسته کرده و این دستگاه حتی یک بار هم لگ نداشت!

در بازار فعلی چیزی که باعث میشود تا گوشی هوشمند متفاوت به نظر برسد، دو مورد خواهد بود. "عمر باتری طولانیتر، درعینحال با افزایش قدرت پردازنده و دوم، عملکرد دوربین در نور کم” بسیار حائز اهمیت است.
Ben Woods همچنین "صفحهنمایش مرغوب"و "واحد پردازش شبکه عصبی"را برجسته میکند. AI یا همان هوش مصنوعی بهکاررفته در دستگاه میتواند قابلیتهای شناسایی شیء را در دوربین به ارمغان بیاورد. یکی از ویژگیهای کلیدی این است که میتواند سرعت شات بالا درعینحال باکیفیت  را بر روی میت ۱۰ پرو تجربه کنیم. یکی دیگر از بهترین ویژگیهای Mate 10 Pro این است که باتری 4000 میلیآمپر ساعتی آن کاربران حرفهای را تا یک روز کامل و کاربران کممصرف را تا دو روز همراهی میکند.


HUAWEI Mate 10 Pro بهعنوان بهترین تلفن هوشمند 2017 در کنگره جهانی موبایل MWC انتخاب شد
Mate 10 Pro توانست در فهرست بهترینهای تلفن هوشمند ۲۰۱۷ در ردهبندی MWC 2018 Global Mobile Awards قرار بگیرد.

HUAWEI Mate 10 Pro دوربین و باتری خیرهکننده
Brian Chen از نیویورکتایمز در یک مقاله مفصل در مورد Mate 10 Pro به چند مورد بسیار خاص اشاره کرد. "دوربین عالی"، "عمر باتری طولانیتر از گوشیهای اپل و سامسونگ"و استفاده چشمگیر از A.I بهعنوان دلایلی است که باید این دستگاه را یک دستگاه همهجانبه بنامیم.  "ویژگی بسیار مهم در  Mate 10 Pro پردازنده آن است که قسمتی را بهطور خاص برای هوش مصنوعی طراحی در نظر گرفته است.
Brian گفت: "در آزمایشهایم، دو ویژگی برتر Mate 10 Pro دوربین و باتری بود"و "عکسهای Mate 10 Pro بسیار شارپ و خوشرنگ و لعاب به نظر میرسد همچنین در حالت portrait شاهد بوکههای بسیار خوبی هستیم و Mate 10 Pro در جداسازی سوژه از پسزمینه فوقالعاده عمل کرده است."
"بسیار واضح است که Mate 10 Pro برنده روشن رقابتهای اسمارت فون است: باتری ... بخشی که به دلیل پردازشگر A.I با بررسی نحوه استفاده از دستگاه و تغییر تخصیص منابع برای طول عمر بیشتر باتری، تجربه کاربری را بهمراتب بهبود بخشیده است.”

بررسی HUAWEI Mate 10: اخطار، بسیار اعتیادآور است
Luis Ortega از AndroidPIT اشاره میکند که Huawei Mate 10 تقریباً همان ویژگیهای قابلتوجهی را که در نسخه Pro میباشد، ارائه میدهد. آخرین پردازنده Kirin مجهز به هوش مصنوعی، دوربین پیشرفته، آخرین نسخه اندروید و توانایی استفاده از آن بهعنوان یک کامپیوتر واقعی "
در ابتدا، "تصاویر ثبتشده توسط دستگاه کاملاً درخشان و محدوده دینامیک بسیار جذابی دارد."قدرت گرفتهشده توسط NPU "قادر به تشخیص 13 شیء مختلف و بهینهسازی کیفیت عکس با توجه به آن است که منجر به ثبت عکسهای فوقالعادهای در هر وضعیت و با سرعت بسیار سریعی است."
"Mate 10 و Mate 10 Pro با یک باتری 4000 میلیآمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع تقویت میشوند. با خاموش شدن دستگاه، از 0 تا 50 درصد تنها در ۲۶ دقیقه انجام خواهد شد ... این سرعت بسیار شگفتانگیز است با توجه به اینکه 1000 میلیآمپر ساعت بیشتر از بسیاری از گوشیهای هوشمند در نظر گرفتهشده است"
دیگر ویژگیهای ویژه عبارتند از Easy Projection که Mate 10 را به یک کامپیوتر تبدیل میکند. "فقط دستگاه را به یک صفحهنمایش وصل کنید. این بسیار آسان و ساده و همچنین سریع است. بهترین بخش این است که همزمان شما میتوانید از تلفن بهطور کاملاً عادی درزمانی که بر روی حالت desktop session قرار دارد، استفاده کنید "


HUAWEI Mate 10 Pro: دستگاه برجسته در CES 2018
Ashish Bhatnagar از Hi-Tech Wiki اشاره میکند که HUAWEI Mate 10 Pro "بهترین گوشی هوشمند در CES 2018 است"، از نکات برجسته آن میتوان به "صفحهنمایش 6 اینچی OLED با رزولوشن 2K"، "چیپست Kirin 970"، دوربین دوگانه، و "یک باتری 4000 میلیآمپر ساعتی” اشاره کرد. "همچنین دارای حاشیههای بسیار باریک است و به لطف همکاری شرکت با لایکا، میتوانید از دوربین خود با ویژگیهای بسیار خوبی برخوردار باشید."

HUAWEI Mate 10 Pro مقام ارشد نسبت به دستگاههای قبلی و سرشار از جزییات مهم

KitGuru یک تست مقایسه عکس کوچک بین Mate 10 Pro و Razer Phone انجام داد. این تست به این نتیجه رسید که Mate 10 Pro تصاویری شفافتر و دقیقتر را صفحهنمایش تولید میکند. برای مثال، در تصویر شماره 5، رنگها بسیار زندهتر هستند. اگر این دو دستگاه را در کنار یکدیگر قرار دهیم باید بگوییم که هواوی برنده بدون قید و شرط است

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب