امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27750 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نایب رئیس اتاق ایران خبرداد؛

بدهی دولت به بخش خصوصی قابل توجه است/ موانع بر سر راه اشتغال

خبرایران: مسعود خوانساری نایب رئیس اتاق ایران گفت: تمامی تشکل ها در زمینه آموزش در حال فعالیت هستند تا اشتغال بهتری ایجاد شود ولی در حال حاضر موانع بر سر راه اشتغال بسیار است.
بدهی دولت به بخش خصوصی قابل توجه است/ موانع بر سر راه اشتغال

مسعود خوانساری در حاشیه اولین همایش آموزشی بین المللی مدیریت پروژه در صنعت حفاظت الکترونیک افزود:  تمامی تشکل ها در زمینه آموزش در حال فعالیت هستند تا اشتغال بهتری ایجاد شود ولی در سالهای اخیر در محیط کسب و کار مشکلات بسیاری داشته ایم . اما تورم، رکود، بحث ارز  و نابسامانی در تعرفه ها و نقدینگی بانکها باعث شده در اشتغال دچار مشکل شویم.
نایب رئیس اتاق ایران تصریح کرد: انتظار در این است با تسریع در مشکلات ایجاد مشکلات و گسترش کسب و کار مشکالات بیکاری را حل کنیم.
رقم انباشته بدهی دولت به بخش خصوصی قابل توجه است که پرداخت 100 هزار میلیارد تومان آن از بودجه کل کشور به صحن علنی مجلس رفته است

خوانساری در حاشیه اولین همایش آموزشی بین المللی مدیریت پروژه در صنعت حفاظت الکترونیک افزود: رقم انباشته بدهی دولت به بخش خصوصی قابل توجه است که پرداخت 100 هزار میلیارد تومان آن از بودجه کل کشور به صحن علنی مجلس رفته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین رقم این بدهی مربوط به بنگاههای تجهیزات پزشکی و دارو است گفت : 50 هزار میلیارد تومان از این بدهی به بنگاههای صنعتی ، تولیدی ، دارویی و پیمانکاران بخش خصوصی پرداخت خواهد شد .

«سمينار آموزشي مديريت پروژه در صنعت حفاظت الكترونيك» با همكاري اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي تهران و اتحاديه سراسري شركت هاي فني مهندسي حفاظت الكترونيك و شبكه هاي ايمني، دهم و يازدهم بهمن ماه سال جاري با رويكرد توانمند سازي مديران ارشد صنايع مرتبط با حفاظت الكترونيك و با هدف ارتقاي سطح علمي مديران ارشد اين صنايع كه در حوزه هاي فروش، مديريت فني، كنترل پروژه، مشاوره، طراحي و نظارت فعاليت مي كنند، برگزار شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب