امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27774 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فردا 17 بهمن 96 در تهران؛

جشنواره معرفي آثار برتر مكتوب در زمينه مبارزه با مواد مخدر و روان‌گردان‌ها برگزار مي‌شود

خبرایران:دوازدهمين جشنواره سراسري انتخاب و معرفي آثار برتر مكتوب در زمينه مبارزه با مواد مخدر و روان گردان‏ها با حضور مسئولين و پژوهشگران فردا هفدهم بهمن سال‌جاري در تهران برگزار مي‌شود.
جشنواره معرفي آثار برتر مكتوب در زمينه مبارزه با مواد مخدر و روان‌گردان‌ها برگزار مي‌شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومي ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ حميد صرامي دبير جشنواره با اعلام اين خبر گفت: با توجه به فراخوان صورت پذیرفته، مجموعاً 921 اثر شامل 166 اثر در عرصه پژوهش، 270 اثر در عرصه پايان‌نامه‌هاي كارشناسي ارشد و دكترا، 110  اثر در عرصه كتاب و 375  اثر در عرصه مقالات كه از سال 1393 تا مهر ماه سال 1396 تولید و چاپ شده و به دبيرخانه جشنواره واصل شده است.


وي افزود: اين آثار توسط 65 نفر از داوران جشنواره مورد داوري قرار گرفته كه مجموعاً پانزده اثر به عنوان آثار برتر در عرصه كتاب، پژوهش، پايان‌نامه تحصيلات تكميلي و مقالات انتخاب شده‌اند كه در روز برگزاري جشنواره از صاحبان آثار تقدير خواهد شد.


دبير  جشنواره و مدیرکل تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با موادمخدر یاد آور شد: همزمان سه پژوهشگر برتر عرصه اعتياد كه در سطح دانشگاه هاي كشور بالاترين پژوهش‏ها و مقالات در امر مبارزه  با مواد مخدر و اعتياد را داشته‏اند، تقدير مي‌شوند.


صرامي افزود: در اين جشنواره از سه اقدام ملي شامل سند جامع تحقيقات مبارزه با مواد مخدر، كتابخانه ديجيتال ستاد مبارزه با مواد مخدر و 27 عنوان كتابچه مربوط به خلاصه‌سازي و انتشار نتایج پژوهش‏هاي  ملی و استانی صورت پذيرفته مربوط به چهار ساله اخیر كه توسط دفتر تحقيقات و آموزش مورد اقدام و حمایت واقع شده‌اند، رونمايي مي‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب