امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 278 تاریخ انتشار: جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۷:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی دایی:

حقانیتم را به زودی ثابت می کنم/ حرف حق زدم محرومم کردند

خبرایران، سرمربی پرسپولیس با اشاره به رای کمیته استیناف گفت: حرفهای من مطابق با مدارک و مستندات بود و در واقع حرف حقی بود که به محرومیتم انجامید اما به زودی حقانیتم را اثبات می کنم.
حقانیتم را به زودی ثابت می کنم/ حرف حق زدم محرومم کردند

به گزارش خبرایران، علی دایی عصر جمعه پس از برد شش بر صفر تیمش مقابل مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان در چارچوب لیگ برتر فوتبال گفت: امروز بازیکنان پرسپولیس مزد زحمات و تیز هوشی خود را در شهری گرفتند که پیش از این همیشه برای نتیجه گرفتن در آن مشکل داشتیم.ما از موقعیتهای خود استفاده کردیم و فوتبال نیز چنین طبیعتی دارد یک روز یک تیم با گلهای زیاد می برد و یک روز هم احتمال دارد بازی را واگذار کند.

وی در خصوص صحبتهای صورت گرفته در خصوص تنبیه نشدنش پس از رای صادر شده و محرومیتش گفت: چون قبل از بازی با مس کرمان بود و پرسپولیس برایم اهمیت بالاتری نسبت به این رای داشت برنامه ای که در آن چنین صحبتهایی مطرح شده بود را ندیدم اما این مسئله را پیگیری خواهم کرد.

دایی افزود: اما نه ایشان و بلکه بزرگتر از صالحی نیز نمی تواند چنین حرفی در خصوص علی دایی بزند و هر کس باید در حد خودش حرف بزند.اگر من مواردی را مطرح کردم در خصوصش مدارک و مستندات لازم را هم دارم و در هفته جاری این مسئله را پیگیری می کنم و شما هم خواهید دید حق به من خواهد رسید.

وی ادامه داد: علی دایی حرف حق زده و به همین دلیل هم محروم شده است اما سوال اینجاست چرا افراد دیگری که تند تر از من حرف زدند جریمه نمی شوند اینها دایی را محروم نکردند بلکه به پرسپولیس و میلیونها نفر هوادارش ضربه زدند.علی دایی حرفش حق است و مطمئن باشید ثابت می شود.

وی در خصوص نحوه بازی بازیکنانش نیز گفت: ما گل زود هنگامی مقابل مس کرمان زدیم و همین گل شیرازه مس را به هم ریخت اما این نتیجه به این دلیل روی داد که روز خوب پرسپولیس بود و بازیکنان ما هم از تمام موقعیت ها به خوبی استفاده کردند.در بین دو نیمه هم نکاتی را به بازیکنان گوشزد کردم که به خوبی در زمین اجرا شد و نتیجه اش این پیروزی شد.

وی در خصوص داوری هم گفت: به نظر من امروز یکی از روزهای خوب داوری ایران بود و داور قاطعانه سوت زد.

وی گفت: فوتبال مملو از اتفاق است ما معمولا در کرمان خوب نتیجه نمی گرفتیم همین سال گذشته بود که با راه آهن چهار گل در کرمان دریافت کردم اما امروز روز مس کرمان نبود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب