امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27819 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

افتتاح طرح های بیمه ای و درمانی در مناطق دور افتاده با اعتباری بالغ بر ١٥٠ میلیارد تومان

خبرایران:مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پروژه های دهه مبارک فجر گفت: در این دهه ٥٢٠ میلیارد تومان طرح اجرا شد که ١٥٠ میلیارد تومان در طرح های بیمه ای و درمانی در مناطق دور افتاده و ٣٦٠ میلیارد تومان هم در بخش دارو و فولاد بوده است.
افتتاح طرح های بیمه ای و درمانی در مناطق دور افتاده با اعتباری بالغ بر ١٥٠ میلیارد تومان

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکترسیدتقی نوربخش که همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر به استان خراسان جنوبی سفر کرده است در کارگروه تخصصی اشتغال خراسان جنوبی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد،  بیان کرد: ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه های بیمه ای و درمانی و ۳۶۰ میلیارد تومان پروژه های صنعتی و دارویی در این استان به بهره برداری می رسد.

دکتر نوربخش گفت: قریب به ۵۰ درصد از جمعیت خراسان جنوبی تحت پوشش بیمه قرار دارند. ۳۵۸ هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی و ۳۵ هزار نفر مستمری بگیر هستند.

وی بیان کرد: برای ۵۰۰ نفر بیمه قالی بافی سهمیه و ۳۰۰ وام برای مستمری بگیران خراسان جنوبی اختصاص می یابد.

نوربخش با بیان اینکه خراسان جنوبی نیازمند اشتغال پایدار است،  افزود: باید با جذب سرمایه گذار، رفع این مشکل مورد توجه قرار گیرد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب