امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27826 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

افزایش آگاهی شهروندان در جریان نوسازی بافت فرسوده در دستور کار قرار می گیرد

خبرایران: مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از امضاء تفاهم نامه میان این سازمان با سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران خبر داد.
افزایش آگاهی شهروندان در جریان نوسازی بافت فرسوده در دستور کار قرار می گیرد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، سید رضا میرصادقی با اعلام این خبر تصریح کرد: به منظور تسریع و تقویت امر نوسازی مردمی در بافت های فرسوده، تفاهم نامه ای با سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران با هدف استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود سازمان مذکور در راستای افزایش آگاهی کنشگران، بخصوص اجتماع محلی و سرعت بخشی به جریان نوسازی بافت های فرسوده منعقد شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، کمک به محرومان و مستضعفین ساکن در بافت های فرسوده، فرهنگ سازی و انجام اقدامات فرهنگی، آمادگی و پیش بینی اقدامات در مورد حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی (با هماهنگی ستاد های بحران شهرداری) و استفاده از ظرفیت های فنی نیروهای بسیج در خدمات رسانی به ساکنان محلات در فرآیند نوسازی از جمله محورهای همکاری این تفاهم نامه است.

میرصادقی با بیان این که به منظور اجرایی شدن مفاد این تفاهم نامه، کمیته ای تشکیل و دبیرخانه اجرایی تفاهم نامه نیز در پایگاه بسیج سازمان نوسازی شهر تهران مستقر خواهد شد، اظهار کرد: آموزش پایگاه های بسیج شهر تهران در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به ساکنان بافت های فرسوده، هماهنگی و همکاری هدفمند با دفاتر تسهیل گری و نوسازی محلات شهر در چارچوب مصوبات سازمان نوسازی، ترویج فرهنگ نوسازی، انجام فعالیت های فرهنگی در سطح محلات با تأکید بر موضوع نوسازی بافت های فرسوده و ... نیز بخشی از وظایف سازمان بسیج شهرداری تهران در اجرای این تفاهم نامه است.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب