امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27921 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در جلسه نظارت ستادی منطقه یک؛

مدیریت شهری امروز، در چارچوب وظایف سازمانی عمل می کند

خبرایران: مدیریت شهری امروز باید در چارچوب وظایف سازمانی که در قانون مشخص شده و مطالبه اصلی شهروندان است انجام وظیفه کند.
مدیریت شهری امروز، در چارچوب وظایف سازمانی عمل می کند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک دکتر حسن رباطی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در جلسه نظارت ستادی این منطقه که با حضور مهندس حبیب اله تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه یک ،معاونان ، شهرداران نواحی و... برگزار شد با بیان خبر فوق اظهار داشت:  نظافت، برف روبی، پاکیزگی و نگهداشت شهر از وظایف اصلی شهرداری است و باید از کارهای غیرضروری و غیر مرتبط با شهرداری دوری کرد.

وی با اشاره به بارش برف اخیر در سطح شهر تهران گفت : برف اخیر یک ویژگی داشت و آن بارش همگانی در سطح مناطق 22 گانه بود که کل شهر تهران از این برکت الهی مستفیض شد که همزمان با بارش معاونین شهرداری تهران در ستاد بحران که درشرکت کنترل ترافیک شهر تهران تشکیل شد حضور یافتند و برای بازگشایی 570 کیلومتر مسیر بزرگراهی شهر تهران تلاش کردند تا شهر دچار مشکل نشود.

معاون شهردار تهران خاطر نشان کرد: منطقه یک در بین 6 منطقه شمالی تهران از بیشترین میزان برف برخوردار بود که در عملیات برف روبی نیز توانست بالاترین امتیاز بندی را بدست آورد.

شهردار منطقه یک نیز در این نظارت ستادی که با بازدید از فاز اول ساماندهی ترافیکی بزرگراه شهید چمران در غرب منطقه یک ، ادامه بزرگراه ارتش و  پروژه احداث خیابان 35 متری شهید افتخاری در شرق منطقه یک و... همراه بود بر اتمام پروژه ها تاکید کرد و گفت: امسال اتمام پروژه های نیمه تمام که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردارهستند در اولویت قرار دارند تا  پروژه های جدید نیز با تامل ، تدبیر و بررسی ضرورت ،آغاز شوند.

وی گفت: ما آماده پذیرش مشارکت مردم در اجرای پروژه های شهری هستیم تا با سرمایه گذاری بخش خصوصی بتوانیم امکانات شهری را برای زندگی بهتر شهروندان ارتقا دهیم

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب