امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27929 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با دهه مبارک فجر انجام شد؛

برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در محلات منطقه 15

خبرایران: مسابقات متنوع ورزشی همزمان با ایام الله دهه فجر در محلات منطقه 15 در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.
برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در محلات منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، رضا اسماعیلی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با بیان مطلب فوق افزود: در این راستا مسابقات آمادگی جسمانی ویژه بانوان ورزشکاران ایستگا های فعالیت بدنی در مجموعه ورزشی الزهراء 40 و مسابقات ورزشی در رشته های دارت، تنیس روی میز و فوتبال دستی ویژه  کارکنان شهرداری منطقه  برگزار شد.

به گفته وی برگزاری دوره مربیگری رشته ورزشی بسکتبال مناطق 22گانه در بخش آقایان به میزبانی منطقه 15، همایش بزرگ دوچرخه سواری در محل بوستان آزادگان ویژه آقایان، مسابقات طناب کشی ، داژبال، طناب زنی، گردش به کوه و مسابقات متنوع ورزشی به همت خانه ورزش محله ولیعصر ویژه بانوان در مدرسه اشرف راهنما، ایستگاه های فعالیت بدنی محله، مدرسه شهید بهشتی، سالن ورزشی فراهانی و ... ازجمله برنامه های اجرایی در این دهه است.

اسماعیلی در ادامه به برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی در دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: در این راستا 20نفر از خانواده شهدای معزز شهرداری با همکاری اداره ایثارگران از خانه موزه جماران و زندان قصر بازدید کردند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان خاطرنشان کرد: اعزام شهروندان و دانش آموزان محلات به حرم مطهر امام خمینی (ره)، امام زاده صالح (ع)، باغ موزه قصر، خانه موزه جماران و غبارروبی از  مزار شهدای در بهشت زهرا(س) و شهدای گمنام محلات از دیگر برنامه های اجرا شده در این دهه بود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب