امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27930 تاریخ انتشار: جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آمادگی محله های مرکزی شهر تهران برای بارش های جدید فصلی

خبرایران:با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های هفته جاری، جلسه هماهنگی بین شهرداران نواحی و ادارات منطقه 11 برای آمادگی بارش های فصلی برگزار شد.
آمادگی محله های مرکزی شهر تهران  برای بارش های جدید فصلی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، کورش خرد معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 ضمن اعلام این خبرگفت: اقدام و تمهید لازم برای مدیریت محلات منطقه در هنگام بارش های فصلی را انجام دادیم که از مهم ترین این اقدامات بازبینی مجدد مسیرها جهت پخش شن و نمک، شارژ مجدد مخازن شن و نمک و آماده باش اکیپ های خدمات شهری نواحی  از نظر تجهیزات و ماشین آلات و نیروی انسانی همچون درخت تکان ها برای استقرار در محدوده جغرافیایی مشخص شده پیش از شروع بارش ها است.
معاون خدمات شهری منطقه 11 در ارتباط با جوی های آب، نهرها و کانال های سطح منطقه افزود:تمام نهرها،کانال ها و تله های زباله گیر به ویژه در نقاط پرتردد شهروندان به طور مستمر بازبینی و در هنگام آغاز بارش ها از انسداد آنها جلوگیری می شود.
خرد همچنین از ادامه هرس درختان و تبدیل سرشاخه های  ناشی از هرس به کود از طریق دستگاه چیپر خبر داد.
معاون خدمات شهری منطقه 11 یاد آور شد: بر  نقاط پرتردد منطقه 11 جهت رفاه حال شهروندان مستمرا در هنگام بارش ها نظارت می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب