امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27997 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رکوردشکنی؛ عادت CR7

رونالدو؛ دکترای درخشش در لیگ قهرمانان + عکس

خبرایران:به نظر می رسد هر سال با شروع مراحل حذفی لیگ قهرمانان، روزهای درخشان رونالدو نیز از راه می رسد.
رونالدو؛ دکترای درخشش در لیگ قهرمانان + عکس

به گزارش خبرایران، آمار موید آن است که روزهای شیرین رونالدو دوباره از راه رسیده و با آغاز تقویم دشوار رئال مادرید در لیگ قهرمانان، او در بهترین مقطع ممکن دوباره درخشش را آغاز کرده است. ستاره پرتغالی در 12 بازی آخر خود در لیگ قهرمانان رقم شگفت انگیز 21 گل را به ثمر رسانده است.

رونالدو دیشب تبدیل به اولین بازیکنی شد که با پیراهن یک تیم موفق به زدن حداقل 100 گل در لیگ قهرمانان شده است و او گل شماره 100 و 101 خود را برای رئال مادرید به ثمر رساند.

همچنین ستاره پرتغالی موفق شد برای هفتمین بازی متوالی، 6 بازی در مرحله گروهی و یکی در مرحله حذفی در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شود که تا به حال این اتفاق هرگز برای هیچ بازیکن دیگری در تاریخ رخ نداده است.

اما شاید مهم ترین رکوردشکنی فوق ستاره پرتغالی، گذشتن از مرز حداقل 10 گل برای هفتمین فصل متوالی در لیگ قهرمانان بود. جالب است بدانیم هیچ بازیکن دیگری در تاریخ این رقابت ها از جمله لیونل مسی بیش از 2 فصل موفق به زدن حداقل 10 گل نشده اما ستاره پرتغالی 7 فصل متوالی است حداقل 10 گل را در یک فصل لیگ قهرمانان وارد دروازه رقبا می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب