امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهنام بهادری خبرداد؛

نمایش فیلم های 100 ثانیه ای در جشنواره دانمارک

طبق برنامه ریزی ها و هماهنگی های به عمل آمده با دبیر جشنواره فیلم های 60 ثانیه ای دانمارک قرار است منتخبی از آثار 100 ثانیه ای (سینمای اخلاق) در این جشنواره به نمایش گذاشته شود.
نمایش فیلم های 100 ثانیه ای در جشنواره دانمارک

به گزارش خبر ایران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، بهنام بهادری، مسئول كمیته آموزش و هماهنگی فیلمسازان خارجی شركت كننده در بخش بین الملل گفت: پس از رایزنی هایی كه با برگزاركنندگان جشنواره فیلم های 60 ثانیه ای دانمارك داشتیم مقرر شد  منتخبی از آثار 100 ثانیه ای با موضوع سینمای اخلاق در این جشنواره به نمایش گذاشته شود.

همچنین كارگاه های آموزشی با هدف آموزش تولید فیلم كوتاه در این فستیوال برگزار می شود. در این همكاری مشترك علاوه بر ارسال آثار سینمای اخلاق به این جشنواره قرار است منتخبی از آثار جشنواره فیلم های 60 ثانیه ای دانمارك در جشنواره فیلم 100 به نمایش درآید

وی در ادامه در خصوص این جشنواره توضیح داد: جشنواره بین المللی فیلم های 60 ثانیه ای دانمارك فوریه سال 2014 در دانمارك برگزار خواهد شد و این جشنواره در اماكن عمومی مانند قطارهای مترو، سالن های انتظار و محل های عبور و مرور اقدام به نمایش آثار می كند.

گفتنی است نهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای از 7 تا 9 اسفندماه به میزبانی حوزه هنری در تهران برگزار خواهد شد. علاقمندان می توانند برای اطلاع از شرایط حضور و ثبت نام در جشنواره به سامانه الكتریكی www.100fest.com مراجعه نمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب