امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28016 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور؛

498 دستگاه خودرو به کارگاه های اتومکانیک آموزش فنی و حرفه ای کشور اختصاص یافت

خبرایران: در مراسمی با حضور رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، 498دستگاه خودرو به کارگاه های اتومکانیک آموزش فنی و حرفه ای سراسر کشور اختصاص یافت.
498 دستگاه خودرو به کارگاه های اتومکانیک آموزش فنی و حرفه ای کشور اختصاص یافت

به گزارش خبرایران، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور روز چهارشنبه در آیین اختصاص خودروهای یاد شده که به صورت همزمان به میزبانی بندرعباس برگزار شد، گفت: ارزش واقعی خودروهای خریداری شده 400 میلیارد ریال است که در تعامل با سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، با اعتبار 40 میلیارد ریال از این مجموعه خریداری شد.

سلیمان پاک سرشت این اقدام را الگویی موفق در تحقق اقتصاد مقاومتی دانست که نیاز 350 کارگاه اتومکانیک در سراسر کشور را برطرف می کند.

وی اضافه کرد: نهادهای مختلف ظرفیت هایی دارند که می توانند به سمت آموزش های فنی و حرفه ای جهت دهی شوند.

پاک سرشت ادامه داد: مهارت آموزی در حقیقت دغدغه آینده کشور است که اگر در مقطع کنونی برای آن برنامه ریزی نشود، خسارت های آن جبران ناپذیر خواهد بود.

به گفته وی، خانواده ها کمتر دغدغه مهارت آموزی فرزندان خود را دارند و همه دنبال دکتر و مهندس شدن کودکانشان هستند که این به معنای انحراف در برنامه ریزی ها و آگاه سازی جامعه از نیازهای همه جانبه کشور است.

پاک سرشت جایگزین شدن مدارک تحصیلی به جای مهارت تحصیلی را بسیار خطرناک توصیف کرد و متذکر شد: با گزینه های چهارجوابی نمی شود دست به سنجش زد و با تحصیل از راه دور، کارشناس تحویل جامعه نخواهد شد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای در شرایطی قرار دارد که می تواند به خط مقدم ایجاد تحول در منابع انسانی کشور تبدیل شود که تحقق آن نیازمند همدلی درون این مجموعه و سایر بخش ها است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب