امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28017 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نمایشگاه نقاشی «فارغ از هیاهوی شهر» برگزار می‌شود

خبرایران: نمایشگاه انفرادی نقاشی «فارغ از هیاهوی شهر» در خانه عکاسان جوان تهران افتتاح می‌شود.
نمایشگاه نقاشی «فارغ از هیاهوی شهر» برگزار می‌شود

حسین آقایی‌پور که پیش از این نمایشگاه‌های انفرادی نقاشی‌اش را در شهرهای رشت، کرج و بندر انزلی برگزار کرده بود، قرار است تازه‌ترین مجموعه نقاشی‌هایش را در نمایشگاه «فارغ از هیاهوی شهر» به نمایش بگذارد.

در بخشی از استیتمنت این نمایشگاه آمده است: «جاده‌ها برای ایجاد ارتباط بین دو مکان ایجاد شده‌اند، اما این نقاشی‌ها یاد‌آور می‌شود که در زندگی گاهی نتیجه‌ای متفاوت از آن چیزی که ساخته‌ایم ایجاد می‌گردد. این بسته به نگاه ماست که کدامین را ببینیم. در این مجموعه که بخشی از نقاشی‌هایم از خطوط جاده‌هاست، هدفم نشان دادن نگاهی دیگر از جاده‌ها بر روی بوم نقاشی بود و امیداورم بتوانم تصویر و چهره‌ای متفاوت از هر شهر در پیش روی شما قرار دهم تا اگر بار دیگر اسم شهری را شنیدید، به غیر از ساختمان‌ها و بناها، چهره‌ای نیز از آن شهر در ذهن شما شکل بگیرد.»

نمایشگاه «فارغ از هیاهوی شهر» 26 بهمن ماه 1396 از ساعت 17 تا 20 در خانه عکاسان جوان افتتاح می‌شود. این نمایشگاه تا 2 اسفند ماه ادامه دارد.

خانه عکاسان جوان در خیابان ولیعصر، خیابان اسدآبادی (یوسف آباد)، خیابان چهارم، پلاک 3، طبقه دوم واقع شده است.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب