امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28035 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۳:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور مدیرعامل شرکت پاکسان؛

پودر جدید لباسشویی سپید۵ در شرکت پاکسان رونمایی شد

خبرایران:مراسم رونمایی و معرفی سپید پنج در شرکت پاکسان برگزار شد.
پودر جدید لباسشویی سپید۵ در شرکت پاکسان رونمایی شد

به گزارش خبرایران، مراسم رونمایی پودر لباسشویی سپید پنج با حضور مدیرعامل شرکت پاکسان، هلدینگ صنعت شوینده و مدیران شرکت پاکسان و به پخش و نمایندگان شرکت به پخش در استان های تهران و البرز در سالن اجتماعات شرکت پاکسان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهندس صفوی نژاد مدیرعامل شرکت پاکسان با اعلام خبر تولید پودر ماشین لباسشویی سپید5 افزود: برای توزیع بیشتر محصولات پاکسان در بازار باید به کمک همکاران واحد پخش مان به راهبرد مشترکی دست یافته و در نتیجه به فروش بیشتری نائل شویم و این مسئله مستلزم افزایش همکاری بین واحدهای تولید و پخش است.

وی با اشاره به بازار شوینده ها و شدت رقابت در این بازار یادآور شد: اتفاقاتی که در بازار شوینده ها رخ داده و تولیدکنندگان بزرگی که با حداکثر سرمایه و با بهره گیری از امکانات تبلیغاتی بسیار گسترده، پا به این بازار گذاشته اند باعث شده رقابت شرکت ها در این بازار بسیار تشدید شود و این مسئله ادامه حیات سایر شرکت های مشابه را با مشکل روبه رو کرده و لازم است در استراتژی خود تجدیدی نظر جدی کنیم.

صفوی نژاد با تاکید بر اهمیت تولید محصولات با کیفیت خاطرنشان کرد: ما نیز در راستای رسالت خود و تعهدی که در قبال مشتری داریم همه تلاش خود را به کار گرفته ایم و به کمک نیروهای متخصص و مجرب این شرکت قدیمی و خوشنام محصول سپید5 را با فرمولاسیون و بسته بندی جدید به بازار عرضه کرده ایم تا بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان و مخاطبان محصولات ما در سگمنت بالا باشد.

مدیرعامل شرکت پاکسان بر لزوم برگزاری چنین نشست هایی تاکید کرد و افزود: باید برگزاری چنین جلساتی تداوم داشته باشد تا همکارانی که در بازار و واحدهای پخش فعالیت دارند بتوانند مشکلات خود را مطرح نموده و با رفع آن مشکلات بتوانیم سهم بیشتری از بازار را به فروش محصولات خود اختصاص دهیم.

تبلیغات را به عنوان ابزار افزایش فروش به خدمت گرفتیم

وی ضمن اشاره به اقداماتی که در خصوص معرفی محصولات پاکسان در ماه های اخیر صورت گرفته گفت: بعد از جلسه مشترکی که با همکاران خود در به پخش داشتیم به این نتیجه رسیدیم که اگر نتوانیم یک استراتژی مدون در بازار داشته باشیم نمی توانیم به موفقیت برسیم به همین منظور با تشکیل تیم قدرتمند تبلیغات با طراحی کمپین های تبلیغاتی گسترده از این ابزار برای افزایش فروش خود استفاده کردیم به نحوی که امروز در بیش از 37شهر کشور بیلبردهای تبلیغاتی با معرفی محصولات پاکسان مشغول معرفی کالاهای این شرکت به عموم مردم هستند.

صفوی نژاد تبلیغات را یکی از قدرتمندترین ابزار معرفی و فروش محصول معرف کرد و یادآورشد: بازار فروش ما باید تبلیغ محور و کالا محور باشد و مشتری باید به این نتیجه برسد که مطلوبیت را می خرد و با خود به خانه می برد.

مدیرعامل پاکسان به ضعفهای توزیع و پخش محصولات پاکسان در بازر اشاره کرد و افزود: باید با اقدامات درست و به جا و با استراتژی مناسب در سمت و سو دادن به کشش مشتریان قدم برداریم و باید خطر حذف شدن از بازار رقابتی بازار امروز را جدی بگیریم و البته پاکسان برندهایی با نیم قرن تجربه، توان ماندن در بازار و از میدان به در کردن رقبا را دارد.

وی بر افزایش تعامل بین پاکسان و به پخش تاکید کرد و خاطرنشان کرد: همه خواست من این است که فضای موثرتری بین ما شکل بگیرد و ضعف ما را رفع و قوت ما را بیشتر کند باید تعامل لازم بین بخش های مختلف و مرتبط پاکسان و به پخش به وجود بیاید و پشتوانه موفقیت ما شود.

مدیرعامل شرکت پاکسان در خاتمه سخنانش به نام و نشان برندهای با سابقه و خوشنام شرکت پاکسان اشاره کرد و گفت: ما جزئی از اجتماع ماندگار صنعت ایران هستیم و از این منظر به آن می بالیم و نباید بگذاریم این فراگرد و اندوخته ای که گذشتگان به عنوان میراث به ما بخشیدند از بین برود و یا صدمه ببیند.

نمی توانیم بدون همدلی و همیاری موفق شویم

در ادامه مراسم رونمایی و معرفی سپید5 در شرکت پاکسان دکتر علی جعفری مشاور و مدیر روابط عمومی شرکت توسعه صنایع بهشهر نیز به عنوان سخنران دیگر افزود: باید بپذیریم در دنیای رقابتی شوینده که امروز رقبا حجم وسیعی از بازار را به تصرف خود درآورده اند هیچ شرکتی نسبت به سایر رقبا مزیت خاصی ندارد و همه باید برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار با هم رقابت کنند.

مدیر روابط عمومی هلدینگ توسعه صنایع بهشهر خاطرنشان کرد: نمی توانیم بگوییم که با پودر سپید5 و با فورمولاسیون جدید قصد داریم به جنگ رقبای خود در بازار برویم باید این نکته مهم را در نظر بگیریم که باید در کنار تولید به مسئله تبلیغات و پخش به عنوان عوامل جدی در موفقیت توجه ویژه ای داشته باشیم چون بدون این فاکتورها استراتژی ما بی نتیجه خواهد بود.

وی همدلی را یکی از اصلی ترین راه های رفع مشکلات معرفی کرد و در ادامه افزود: نمی توانیم بدون همدلی و همیاری موفق شویم امیدوارم برای دستیابی به موفقیت این همدلی افزایش بیاید و با کارگروهی و مشارکت در همه ابعاد به موفقیتی که شایسته شرکت پاکسان است دست پیدا کنیم.

جعفری در ادامه سخنان خود حاشیه سازی ها را از موانع جدی کسب موفقیت عنوان کرد و یادآورشد: ما درگیر حاشیه ها شدیم و باید با رفع حاشیه ها به این موفقیت دست پیدا کنیم تا همکاری ها منسجم تر شده و مشکلات را با همیاری یک دیگر از پیش رو برداریم.

در ادامه این مراسم مهندس بردبار مدیر تحقیق و توسعه شرکت پاکسان اطلاعاتی در خصوص فرمولاسیون و مشخصه های کیفی پودر ماشین لباسشویی سپید5 جدید ارائه داد.

نوآوری عامل جذب مشتری

سپس عباس عسگری مدیر برنامه ریزی و فروش شرکت پاکسان در خصوص این محصول جدید گفت: نوآوری و خلق محصولات جدید که کیفیت مورد نیاز مشتری را نیز تامین کند می تواند باعث جذب مشتریان جدید به آن محصول شود.

وی به زیان ده بودن پودر با قیمت فعلی اشاره کرد و افزود: تولیدات شرکت پاکسان عمدتا در گروه بالای مصرف کننده که برخی از برندهای معروف و پر مصرف در آن قرار می گیرند تعلق ندارد و چون بخشی از اقشار کم درآمد جامعه که قیمت محصول برایش مهم است از تولیدات پاکسان استفاده می کند ما نیز این محصولات را مشتاقانه تولید و به بازار عرضه می کنیم.

مدیر برنامه ریزی و فروش شرکت پاکسان، در خاتمه به اقدامات صورت گرفته برای معرفی پودر سپید5 با فرمولاسیون جدید به عموم مردم اشاره کرد و از راه اندازی کمپین 55 برای معرفی پودر سپید5 به صورت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی خبر داد.

فروش پاکسان انتظارات را برآورده خواهد کرد

در ادامه مراسم رونمایی از پودر جدید سپید5 امیر خطیبی سرپرست بازاریابی و فروش داخلی شرکت پاکسان در سخنانی به روند رو به رشد این شرکت در ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: شرکت پاکسان شرکتی با سابقه و خوشنام است و جزء معدود شرکت های به جا مانده از نسل خود است و باید خوشحال باتشیم که در چنین شرکت قدیمی و خوشنامی کار می کنیم و این افتخار کمی نیست.

وی ضمن تاکید بر برگزاری مستمر چنین نشست هایی به کمپین تبلیغاتی محصولات پاکسان اشاره کرد و افزود: ما از همه امکانات برای بالا بردن میزان فروش محصولات پاکسان بهره می بریم و امیدواریم در پایان این کمپین بتوانیم نه تنها پیش بینی ها را محقق کرده بلکه از آن نیز فراتر رفته و سهم بیشتری از بازار را تصاحب کنیم.

این نشست که روز دوشنبه پانزدهم بهمن ماه سال جاری در سالن اجتماعات شرکت پاکسان برگزار شد با جلسه پرسش و پاسخ به کار خود ادامه داد.

در این پرسش و پاسخ مهندس صفوی نژاد مدیرعامل شرکت پاکسان، شهریاری معاون فروش و امور مراکز شرکت به پخش و مهندس همدانی مدیرعامل شرکت گلتاش در جایگاه قرار گرفته به پرسش های و پاسخ های لازم را ارائه نمودند.

در خاتمه نیز شرکت کنندگان در مراسم ضمن بازدید از خطوط تولید صابون، پودر و سایر تولیدات شرکت پاکسان از نزدیک با فرایند پیچیده تولید آشنا شدند.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب