امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28083 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رای‌گیری برای انتخاب بهترین بازی ایرانی از نگاه مردم آغاز شد

فرآیند انتخاب بهترین بازی ایرانی از نگاه مردم در هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران آغاز شد

خبرایران:یکی از مهم‌ترین عناوین جشنواره گیم تهران، بهترین بازی سال از نگاه مردم است که هر سال با استقبال قابل توجه علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.
فرآیند انتخاب بهترین بازی ایرانی از نگاه مردم در هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران آغاز شد

یکی از مهم‌ترین عناوین جشنواره گیم تهران، بهترین بازی سال از نگاه مردم است که هر سال با استقبال قابل توجه علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.

شیوه انتخاب بهترین بازی مردمی سال به این صورت است که هر بازی یک کد اختصاصی داشته و علاقه‌مندان آن بازی با ارسال کد بازی مربوطه به سامانه پیامکی به شماره 20000717، به آن رای خواهند داد. هر خط تلفن همراه تنها می‌تواند به یک بازی رای دهد و در نهایت با توجه به آرای رسیده، بهترین بازی سال از نگاه مردم معرفی خواهد شد.

172 بازی در هفتمین جشنواره گیم تهران امسال به رقابت می‌پردازند که از بین آن‌ها، بازی‌هایی که انتشار عمومی شده‌اند می‌توانند در بخش مسابقه مردمی جشنواره شرکت کنند. به شرکت‌کنندگان در این مسابقه نیز به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای در مراسم اختتامیه اهدا خواهد شد که از جمله‌ی آن می‌توان به دو دستگاه PlayStation 4 اشاره کرد.

علاقه‌مندان به انتخاب بهترین بازی سال تا ۵ اسفندماه فرصت دارند تا به بازی مورد علاقه خود رای دهند. بهترین بازی سال از نگاه مردم نیز همراه با معرفی دیگر عناوین برتر، 19 اسفندماه و در جشن اختتامیه جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران معرفی می‌شوند.

برای مشاهده بازی‌های حاضر در این رقابت و کد هر بازی، می‌توانید فایل PDF زیر را دریافت کنید و کد بازی مورد نظر خود را به سامانه 20000717 پیامک کنید.

 

 

دریافت لیست بازی‌ها به‌همراه کد اختصاصی هر بازی
سایت جشنواره

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب