امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28171 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با پاسخگویی به بیش از ۴۳۷ هزار تماس در ۱۰ ماه؛

پشتیبانی ۲۴ ساعته در مرکز امداد مشتریان سپهر بانک صادرات ایران

خبرایران:کارشناسان بانک صادرات ایران با پاسخگویی به بیش از ٤٣٧ هزار تماس تلفنی در ١٠ ماه ابتدای سال ٩٦ در مرکز امداد مشتریان (صدای سپهر)، به صورت ٢٤ ساعته و بدون تعطیلی، پشتیبان مشتریان بانک بوده اند.
پشتیبانی ۲۴ ساعته در مرکز امداد مشتریان سپهر بانک صادرات ایران

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، کارشناسان مرکز امداد مشتریان بانک صادرات ایران (صدای سپهر)، طی ١٠ ماه منتهی به پایان دی ماه ٩٦، ضمن پاسخگویی به بیش از  ٤٣٧ هزار  تماس تلفنی انجام شده (شماره ٠٩٦٠٢)،   با پیگیری کامل سوالات و موارد مطرح شده از سوی مشتریان، تلاش بی وقفه ای در جهت به نتیجه رساندن نظرات، پیشنهادات و موارد مذکور، داشته اند.

بنا بر این گزارش، نظرات و مشکلات مشتریان از این طریق به مدیران و مسئولان بانک گزارش شده و نتیجه آن با پیگیری کامل به مشتری ابلاغ می شود. علاوه براین، مشتریان بانک طی تماس با این سامانه (صدای سپهر)، از راهنمایی کارشناسان در خصوص نحوه استفاده از اینترنت بانک، همراه بانک، همبانک، تلفنبانک، پایانه های فروش، دستگاه خودپرداز، درگاه های خرید اینترنتی، دریافت تسهیلات، انواع سپرده ها، واریز یارانه و مسدودی کارت، پیگیری شارژ های ناموفق تلفن همراه، صورتحساب اینترنتی و... بهره برده اند.

شایان ذکر است، بانک صادرات ایران با بیش از ٧٢ میلیون کارت بانکی صادره (شامل انواع کارت)، قریب به ٣ هزار شعبه و باجه مستقل داخل کشور و بالغ بر ٤٥ میلیون مشتری سهم بزرگی در ارائه خدمات بانکی به مردم کشور دارد.

صدای سپهر
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب