امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28214 تاریخ انتشار: شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۳:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز عملیات اصلاح هندسی خیابان ذوالفقاری منطقه 15

خبرایران:معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 15 از آغاز عملیات اصلاح هندسی خیابان ذوالفقاری به کندرو بزرگراه امام علی(ع) در طرح استقبال از بهار خبر داد.
آغاز عملیات اصلاح هندسی خیابان ذوالفقاری منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، محمدرضا سالمی با بیان مطلب فوق افزود: عملیات احداث راستگرد خیابان ذوالفقاری به کندرو بزرگراه امام علی (ع) در راستای ساماندهی و رفع نقاط حادثه خیز، ارتقای ایمنی تردد و تسهیل در عبور و مرورشهروندان و خودرو ها و کاهش تصادفات  از 7 بهمن آغاز شده است.
به گفته وی  بررسی های لازم بمنظور تامین شعاع قوسی گردش وسایل نقلیه در محور خیابان ذوالفقاری  پیش از عملیات اجرایی و کسب مجوز لازم در این خصوص انجام شده است.
 سالمی در ادامه خاطرنشان کرد: تاکنون عملیات تسطیح و خاکبرداری به مساحت  150 متر مربع انجام شده و آسفالت ریزی در دست اقدام است.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با احداث این راستگرد بار ترافیکی محور خیابان ذوالفقاری با سرعت بیشتری تخلیه و از تداخل ترافیک آن محدوده در زمان اوج ترافیک  با شریان های ارتباطی منطقه کاسته شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب