امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28218 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تبریک مهندس بختیاری به مناسبت آغاز سال 40 فعالیت شرکت بیمه دی

خبرایران: مدیرعامل بیمه دی به مناسبت آغاز چهاردهمین سال فعالیت شرکت بیمه دی پیام تبریک صادر کرد.
پیام تبریک مهندس بختیاری به مناسبت آغاز سال 40 فعالیت شرکت بیمه دی

مهندس سید مجید بختیاری مدیر عامل بیمه دی با ارسال پیامی آغاز چهاردهمین سال فعالیت این شرکت را تبریک گفت. این پیام به شرح زیر است:

بنام خدا

معاونین، مدیران، کارکنان و نمایندگان محترم شرکت بیمه دی
سلام

شرکت محبوب بیمه دی ، چهارم اسفند ۱۳۹۶ با توکل برخدا ورود به چهاردهمین سال خدمت رسانی به جامعه را جشن می گیرد.
کوله باری از تجربیات ریز و درشت ،تلخ و شیرین و همت بلند کارکنان و نمایندگان سالم، حرفه ای و منسجم ، همراه با برنامه هایی دقیق ، افق روشنی را برای آینده شرکت نمایان می کند .
شرکت بیمه دی سخت به چشم انداز خود برای تبدیل شدن به “پدیده صنعت بیمه” باور داشته و به تمام آنچه که طبق مقررات ، برنامه ها و اسناد بالا دستی متعهد است و البته فراتر از آنها به مسئولیت های اجتماعی ، پایبند است .
دستاوردهای ارزشمند شرکت پیش از هرچیز نتیجه توکل برخدا و اهتمام جدی به اصول و ارزشهای بنیادین “سلامت” ، “حرفه ای گری” و “انسجام سازمانی” است . چهارم اسفند ۹۶ شروعی دوباره ، برای شرکتی است که می خواهد برای جامعه خود “مفید و مؤثر” باشد.
سالروز تأسیس شرکت ، مجالی ارزشمند است برای تشکر از کوشش تک تک کارکنان، مدیران ، نمایندگان ، شرکای تجاری و همچنین همراهی و حمایت سهامداران گرامی و کلیه ذینفعان که قطعاً بخش مهمی از توفیقات مدیون کمک و همراهی آنها است .
این رخداد خوب را به تک تک آنها تبریک و شادباش عرض نموده و از خدای بزرگ سلامت ، سعادت و توفیق در “مفید و مؤثر بودن” را برای همه خواستارم .

سید مجید بختیاری

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب