امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28238 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۵:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در تاریخ ١٦ و ١٧ اسفند ماه سال جاری انجام می پذیرد؛

تست درایو خودروها در شرکت آرمان موتور کویر

خبرایران: شرکت آرمان موتور کویر مد نظر دارد تا طي تاریخ هاي ١٦ و ١٧ اسفند ماه سال جاری، برای اولین بار در ایران تست درایو محصولات برند لوکسژن تایوان را امکان پذیر سازد.
تست درایو خودروها در شرکت آرمان موتور کویر

به گزارش خبرایران، در شرکت آرمان موتور کویر مد نظر داريم تا طي تاریخ هاي ١٦ و ١٧ اسفند ماه سال جاری، برای اولین بار در ایران تست درایو محصولات برند لوکسژن تایوان را امکان پذیر نمائيم.

 📖🎯 در راستای برنامه های استراتژیک
بازاریابی و به جهت وجود ضرورت بالا بردن سطح آگاهی جامعه ی هدف و رسانه های محترم از کیفیت فنی و تکنولوژیكي محصولات لوکسژن، پس از حضور موفق در نمایشگاه هاي خودرو تهران، اصفهان و بوشهر، مصمم بودیم تا زمانی مساعد و مناسب براي امکان تست درایو محصولاتمان در یک فضای کاملا تخصصی همانند پیست اتومبیلرانی استادیم آزادی را فراهم نمائیم و خوشبختانه امروز این مهم دست داده و به زودی در اواسط اسفندماه سال جاری تست درایو خودروها طی دو روز در سطوح عمومی و تخصصی( جهت رسانه ها) برگزار خواهد شد.
 
🚘🚗 در جريان اين رويداد خودروهاي

Image result for ‫شرکت آرمان موتور کویر‬‎


S3،S5،U5،U6،U7،M7(MPV)،S3 EV
در اختيار مهمانان قرار خواهند گرفت.
مفتخریم به اطلاع برسانيم در جریان این برنامه بصورت محدود امکان تست درایو خانوادگی را نیز برای عزیزان برگزار مي نمائيم.

بنابراین گزارش، این امکان در سطح عمومی برای کلیه  عزیزانی که در وب سایت رسمی شرکت آرمان موتور کویر تحت عنوان «لوکسژن ایران» و از طریق لینک زير اقدام به ثبت نام نمایند میسر خواهد بود.

 https://luxgeniran.com/testdrive

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب