امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2824 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ظرف 22 روز گذشته 2900 تاکسی برای نوسازی ثبت نام کردند

ضرب الاجل تاکسیرانی به فرسوده ها

تا نیمه دوم تعطیلات نوروزی 93 نزدیک به 2900 تاکسی برای نوسازی اقدام و ثبت نام کرده اند.فاز نخست ثبت نام برای نوسازی تاکسی های پایتخت همزمان با ثبت نام 4 هزارمین تاکسی متوقف و مابقی تاکسی ها موکول به فاز دوم می شوند.
ضرب الاجل تاکسیرانی به فرسوده ها

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، میثم مظفر مدیرعامل این سازمان با اشاره به آغاز ثبت نام تاکسی های فرسوده برای نوسازی از تاریخ 17 اسفند گفت: در حال حاضر 25 شرکت خصوصی تاکسیرانی در تهران فرآیند ثبت نام تاکسیرانان برای نوسازی خودروهایشان را انجام می دهند.

به گفته ی مظفر تاکسیرانان واجد شرایط می توانند با در دست داشتن کپی سند خودرو، کپی کارت هوشمند و یا رسید آن به شرکت خصوصی مربوط خود مراجعه و برای نوسازی ثبت نام کنند.

وی افزود: فاز نخست نوسازی تاکسی های پایتخت، خودروهای سال 82 و پایین تر را شامل می شود که ردصددیم با هماهنگی های صورت گرفته تاکسی های سال 93 را نیز به آنها اضافه کرده و رد صورت امکان  از برنامه ریزی های صورت گرفته جلوتر باشیم.

مظفر تصریح کرد: فاز نخست نوسازی تاکسی های پایتخت با 4 هزاردستگاه تاکسی آغاز می شود و این در حالیست که بر اساس آمار موجود 8 هزار تاکسی با سال تولید 82 و پایین تر در حال حاضر در تهران وجود دارد.

 به گفته ی مظفر مهلت زمانی برای ثبت نام تاکسی ها در نظر گرفته نشده است و به محض اینکه چهارهزارمین تاکسی در سایت www.nosazin.org  ثبت نام شود به طور خودکار سایت امکان ثبت نام جدید را نمی دهد و ثبت نام برای مرحله نخست نوسازی پایان می یابد و مابقی تاکسی ها برای فاز دوم نوسازی می شوند.

بر اساس توافقات صورت گرفته بین سازمن مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، ستاد حمل و نقل و سوخت کشور و بانک صادارات بهای تاکسی های جدید سمند EF7 28 میلیون تومان است که 20 میلیون آن در قالب وام از سوی بانک عامل، 5 میلیون آن در ازای اسقاط تاکسی و 3 میلیون آن توسط راننده پرداخت می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب