امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28251 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۶:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

درپی سقوط هواپیمای ATR آسمان؛

ادامه جستجو برای یافتن اجساد جانباختگان هواپیمای آسمان

خبرایران: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان: جستجو برای یافتن پیکر‌های جانباختگان هواپیمای تهران_ یاسوج از فردا ادامه پیدا می‌کند.
ادامه جستجو برای یافتن اجساد جانباختگان هواپیمای آسمان

به گزارش خبرایران، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: فردا صبح تیم چهار نفره تخصصی ارزیاب هلال احمر به ارتفاعات پادنا و محل سقوط هواپیمای آسمان به منظور بررسی و ارزیابی  ادامه جستجوها برای یافتن اجساد قربانیان این حادثه اعزام می شوند.
محسن مومنی افزود: در صورت تایید این گروه از شرایط جوی منطقه و اینکه خطری امدادگران را تهدید نمی کند ،فردا تیم 30نفر امدادی هم  برای شناسایی و انتقال دیگر اجساد قربانیان حادثه هواپیمایی شرکت آسمان به ارتفاعات شمالی دنا اعزام می شوند.
وی گفت: براساس پیش بینی های هواشناسی امدادگران فقط فردا و اوایل سه شنبه مهلت شناسایی و انتقال اجساد را دارند. 
تاکنون 32قطعه از پیکر جانباختگان سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج در ارتفاع چهارهزار متری کوه دنا از رشته کوه های زاگرس  پیدا شده است.
هواپیمای ای تی آر حامل 66مسافر ساعت هفت و چهل و پنج دقیقه صبح یکشنبه 29بهمن از فرودگاه مهرآباد پرواز و حدود 50دقیقه بعد به سبب شرایط جوی به کوه دنا در منطقه پادنای سمیرم برخورد و سقوط کرد.
منطقه پادنای سمیرم درحدود 300کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب