امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28261 تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تداوم عرضه گواهی سپرده ریالی و ارزی بانک آینده تا پایان 10 اسفند­ماه 96

بانک آینده در راستای ارزش آفرینی هر چه بیشتر و ارائه خدمت در روزهای پایانی سال جاری برای عموم مشتریان عزیز و همچنین عرضه گواهی سپرده ریالی و ارزی، تا پایان روز پنج‌شنبه، 10/12/1396، آماده ارائه خدمت می­باشد.
تداوم عرضه گواهی سپرده ریالی و ارزی بانک آینده تا پایان 10 اسفند­ماه 96

بدیهی است، در صورت تمدید عرضه گواهی سپرده ریالی و ارزی با نرخ سود علی‌الحساب، 20 درصد توسط بانک محترم مرکزی ج.ا.ایران، مراتب به استحضار مشتریان عزیز خواهد رسید.

در همین راستا، برای دسترسی هر چه بهتر مشتریان و عموم مردم برای خریداری گواهی سپرده با نرخ سود علی‌الحساب 20 درصدی؛ ساعات کاری کلیه شعب بانک آینده در روزهای عادی، روزانه یک ­ساعت افزایش یافته و شعب به ارائه خدمات می­پردازند.

لازم به ذکر است؛ بانک آینده در دوره زمانی تعیین شده توسط بانک محترم مرکزی ج.ا.ایران، نسبت به عرضه گواهی سپرده مدت­دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام) با کف یک‌ میلیون ریالی، که از سوی بانک محترم مرکزی ج.ا.ایران ابلاغ شده است؛ از روز شنبه 28 بهمن­ماه سال 1396، فقط، به‌مدت دو هفته، اقدام نموده است. این گواهی سپرده، با نرخ سود علی‌الحساب 20 درصد سالانه و معاف از مالیات بوده و واریز سود آن، به­صورت ماهانه و از سوی بانک آینده، انجام می­پذیرد.

مشتریان عزیز و عموم متقاضیان توجه داشته باشند که هفته جاری، آخرین فرصت برای خریداری گواهی سپرده مذکور است و کلیه شعب بانک آینده در آخرین روز عرضه این گواهی سپرده در روز پنج‌شنبه مورخ 10/12/1396، پذیرای کلیه متقاضیان عزیز هستند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب