امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 283 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در دو بخش عکس و پوستر؛

فراخوان هنرمندان سی‌ودومین جشنواره تئاتر فجراعلام شد

خبر ایران: محدوده زمانی ارسال آثار در بخش‌های عکس و پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر فجر افزایش یافت تا هنرمندان این دو بخش فرصت بیشتری برای ارسال آثار خود داشته باشند.
فراخوان هنرمندان سی‌ودومین جشنواره تئاتر فجراعلام شد

به گزارش خبر ایران، ابراهیم حسینی، مدیر بخش عکس و بخش پوستر جشنواره تئاتر فجر اعلام کرد:« محدوده زمانی برای آثار متقاضی در بخش عکس، در برگیرنده عکس نمایش‌هایی است که اجرای آن‌ها، عمومی یا جشنواره‌ای، در فاصله زمانی1 آذرماه 1391  تا 10 آذرماه 1392 به روی صحنه رفته باشند و محدوده زمانی برای آثار متقاضی در بخش پوستر، در بر گیرنده پوستر نمایش‌هایی است که اجرای آن‌ها، عمومی یا جشنواره‌ای، در فاصله زمانی 1 دی‌ماه 1391 تا 10 آذرماه 1392 به  روی صحنه رفته باشند». به گزارش روابط عمومی سی و دومین جشنواره تئاتر فجر، این تغییر با هدف پوشش کلیه آثار در حوزه‌های عکس و پوستر تئاتر در جشنواره تئاتر فجر، اتفاق افتاده و هنرمندان می‌توانند تا تاریخ 27 آذرماه برای بخش عکس و تا تاریخ 25 آذرماه برای بخش پوستر، آثار خود را ارسال کنند. شرایط ارسال  آثار در سایت جشنواره تئاتر فجر، به آدرس اینترنتی www.fajrteaterfestival.com  اعلام شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب