امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28330 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۶:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فروش بیش از 10هزار میلیارد ریالی بیمه ‌کوثر

خبرایران: فروش شرکت بیمه ‌کوثر با اجرای هسته دانا و شبکه همکاران توانا و همچنین اعتماد مشتریان وفادار به بیش از 10هزار میلیارد ریال رسید.
فروش بیش از 10هزار میلیارد ریالی بیمه ‌کوثر

به گزارش خبرایران از روابط‌عمومی و اعلام رییس اداره آمار و داده‌کاوی شرکت بیمه‌کوثر؛ حق‌بیمه تولیدی شرکت بیمه‌کوثر در هفته اول اسفند ماه سال96 با بهبود ترکیب پرتفو و رشد 10درصدی نسبت‌به مدت مشابه سال قبل از 10هزار میلیارد ریال گذشت.

محمد حسین بصیرت خاطرنشان‌کرد: هدف‌گذاری شرکت برای اجرای سیاست اصلاح ترکیب پرتفو در سال 96 موجب شد سهم رشته شخص‌ثالث و سرنشین  از 61درصد به 47درصد کاهش و سهم بیمه‌های زندگی از 13درصد به 21درصد افزایش یابد.

وی گفت: از ابتدای سال‌جاری رشته‌های مهندسی، زندگی، آتش سوزی و مسئولیت شرکت هر کدام ‌به‌ترتیب با رشد 180، 74، 55 و 54 درصد نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته بیشترین درصد رشد را میان سایر رشته‌ها داشته­اند.

رییس اداره آمار و داده‌کاوی بیمه‌کوثر با بیان اینکه در مدت یادشده، شرکت 698میلیارد تومان خسارت به بیمه‌گذاران پرداخت کرده‌است، خاطرنشان‌کرد: از کل خسارت‌های پرداختی، سهم رشته شخص‌ثالث و سرنشین 54درصد، سهم بیمه درمان 17درصد و سهم بیمه‌های زندگی 11درصد و نسبت خسارت شرکت در این مدت 69 درصد است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب