خبرایران: فروش شرکت بیمه کوثر با اجرای هسته دانا و شبکه همکاران توانا و همچنین اعتماد مشتریان وفادار به بیش از 10هزار میلیارد ریال رسید.
به گزارش خبرایران از روابطعمومی و اعلام رییس اداره آمار و دادهکاوی شرکت بیمهکوثر؛ حقبیمه تولیدی شرکت بیمهکوثر در هفته اول اسفند ماه سال96 با بهبود ترکیب پرتفو و رشد 10درصدی نسبتبه مدت مشابه سال قبل از 10هزار میلیارد ریال گذشت.
محمد حسین بصیرت خاطرنشانکرد: هدفگذاری شرکت برای اجرای سیاست اصلاح ترکیب پرتفو در سال 96 موجب شد سهم رشته شخصثالث و سرنشین از 61درصد به 47درصد کاهش و سهم بیمههای زندگی از 13درصد به 21درصد افزایش یابد.
وی گفت: از ابتدای سالجاری رشتههای مهندسی، زندگی، آتش سوزی و مسئولیت شرکت هر کدام بهترتیب با رشد 180، 74، 55 و 54 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشترین درصد رشد را میان سایر رشتهها داشتهاند.
رییس اداره آمار و دادهکاوی بیمهکوثر با بیان اینکه در مدت یادشده، شرکت 698میلیارد تومان خسارت به بیمهگذاران پرداخت کردهاست، خاطرنشانکرد: از کل خسارتهای پرداختی، سهم رشته شخصثالث و سرنشین 54درصد، سهم بیمه درمان 17درصد و سهم بیمههای زندگی 11درصد و نسبت خسارت شرکت در این مدت 69 درصد است.