امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2838 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۹:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در اردیبهشت ماه؛

دومین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال برگزار می شود

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دومین همایش بین المللی و سومین همایش ملی ˈمهارت آموزی و اشتغالˈ را با حضور صاحبنظران و پژوهشگران آموزش های فنی و حرفه ای داخلی و خارجی در 17 اردیبهشت ماه امسال برگزار می کند.
دومین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال برگزار می شود
به گزارش خبرایران روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، کورش پرند معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: با توجه به ابلاغ سیاست های کلی اشتغال از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و همچنین استفاده از ظرفیت های بین المللی این سازمان درمسیر تحقق راهبردهای اقتصاد مقاومتی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان نهاد اصلی آموزش های غیررسمی مهارتی در کشور، دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی «مهارت آموزی و اشتغال» را در اردیبهشت ماه سال 1392 برگزار کرد.

وی افزود: این سازمان در راستای حضور مؤثر در عرصه بین الملل و تبادل تجارب جهانی در حوزه آموزش های مهارتی اقدام به برگزاری دومین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال در ایران کرده است.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بیان داشت: از 671 چکیده مقاله ارسالی به دبیرخانه 345 چکیده پذیرفته شد و حدود 300 مقاله کامل در مرحله داوری قرار دارد.

معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی شناسایی چالش ها، فرصت ها، نقاط قوت و ضعف آموزش های مهارتی؛ راهبردها و راهکارهای توسعه مهارت آموزی و اشتغال؛ فرهنگ سازی برای گسترش توجه به آموزش های مهارتی؛ فراهم کردن زمینه مشارکت صاحبنظران داخلی و بین المللی در نظام آموزش مهارتی؛ بهبود اثربخشی وکارآیی آموزش های مهارتی؛ تقویت جایگاه آموزش های مهارتی در بخش های صنعتی، کشاورزی و خدماتی و ... را از جمله اهداف برگزاری دومین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال در ایران در دو بعد ملی و بین المللی اعلام کرد.

وی محورهای دومین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال در ایران را حماسه اقتصادی و نقش آموزش های مهارتی در تحقق آن، طراحی نظام آموزش مهارتی با رویکرد نظام جامع مهارت و فناوری و زیر نظام های آن، ارتباطات فراملی و آینده پژوهی در حوزه آموزش های مهارتی و توسعه اخلاق حرفه ای در آموزش های مهارتی برشمرد.

وی ادامه داد: نظر به اهمیت و بازتاب گسترده ای که این همایش در میان دست اندرکاران و پژوهشگران داشت و همچنین با توجه به ابلاغ شورای سیاست گذاری همایش، سومین همایش ملی و دومین همایش بین المللی «مهارت آموزی و اشتغال » در اردیبهشت ماه 1393 برگزار می شود.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب