امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28456 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

توزیع 11 هزار اصله نهال در شمال تهران

خبرایران: به منظور افزایش مشارکت شهروندان در طراوت بخشی و زیبایی فضاهای سبز شهری بیش از 11هزار و 272 اصله نهال در هفته درختکاری در بوستان های شمال تهران و نواحی ده گانه منطقه یک توزیع شد.
توزیع 11 هزار اصله نهال در شمال تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مهندس مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت:  همزمان با هفته درختکاری و استقبال از بهار که از 15 اسفند ماه آغاز شد نهال های مثمر به صورت رایگان در بوستان های بزرگ منطقه مانند قیطریه و نیاوران ، بوستان های نواحی و بین شهروندان توزیع شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این اقدام بیش از 2 هزار و 600 نهال در دو بوستان اصلی توزیع و 2 هزار و 800 نهال به نهادها و سازمان های سطح منطقه و یک هزار و 650 اصله نهال توسط سامانه مدیریت شهری 137 به درخواست شهروندان به در منازل آنها تحویل داده شد.

وی گفت : در هفته درختکاری طی دو مراسم جداگانه نیز بیش از 150 اصله نهال تحت عنوان درخت ماندگار و درخت دوستی در بوستان جنگلی گلابدره و موزه طبیعت و حیات وحش ایران – دارآباد – غرس شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب