امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28485 تاریخ انتشار: جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تصادف زنجیره ای در جاده برزک به کاشان با یک کشته

خبرایران: رییس مرکر فوریت های پزشکی 115 کاشان گفت: تصادف زنجیره ای در جاده کاشان به برزک، سبب کشته شدن یک نفر و مصدومیت 9 نفر شد.
تصادف زنجیره ای در جاده برزک به کاشان با یک کشته

به گزارش خبرایران، «حسین ریاحی» اظهار داشت: ساعت 17:20 دیروز در پی تماس مردمی با مرکز اورژانس ۱۱۵ کاشان مبنی بر تصادف چند خودرو در جاده برزک کاشان حد فاصله کارخانه سیمان و روستای مرق کارشناسان این مرکز بلافاصله با سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر جهت رها سازی مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه که میان سه خودرو پراید، هیوندا سوناتا و پژو ۲۰۶ رخ داد متاسفانه راننده خودرو پراید پیش از رسیدن نیروهای اورژانس جان خود را از دست داد.

رئیس مرکر فوریت‌های پزشکی 115 کاشان افزود: 9 مصدوم این حادثه که شامل سه زن،  پنج مرد و یک کودک بود توسط کارشناسان اورژانس پس از اقدامات  مناسب به بیمارستان بهشتی منتقل شدند.

ریاحی یادآور شد: پنج سرنشین خودرو سوناتا و پژو ۲۰۶ از بیمارستان مرخص و چهار سرنشین پراید به علت جراحت‌های وارده در بیمارستان بستری شدند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب