امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2849 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رییس جمهور کشورمان خبرداد؛

برنامه های متعدد دولت برای عمران و آبادی سیستان و بلوچستان/چهره استان تغییر خواهد کرد

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه دولت در سفر به استان سیستان و بلوچستان برنامه های متعددی برای عمران و آبادی این استان دارد، گفت: با طرح های دولت چهره این استان تا پایان دولت تغییر خواهد کرد.
برنامه های متعدد دولت برای عمران و آبادی سیستان و بلوچستان/چهره استان تغییر خواهد کرد
به گزارش خبرایران، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» امروز (سه شنبه) در بدو ورود به فرودگاه زاهدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که در هفته های اولیه سال جدید، خداوند توفیق این را داد که امروز و فردا میهمان مردم غیور و مرزداران شریف استان سیستان و بلوچستان باشم.

رییس جمهوری ادامه داد: این استان اهمیت بسیار زیادی از لحاظ استراتژیکی دارد؛ مردمانی که در طول تاریخ همواره حافظ مرزهای شرقی کشور بودند.

روحانی با بیان اینکه انشاءالله در بخش های مختلف سفر، برنامه های مد نظر دولت تدبیر و امید اعلام خواهد شد، افزود: در زاهدان، زابل و چابهار برای مردم عزیز و شریف این شهرستان ها سخنرانی خواهم داشت و ضمن جلسات و سخنرانی ها، طرح هایی که مدنظر است به اطلاع مردم شریف خواهیم رساند.

رییس دولت تدبیر و امید ادامه داد: با طرح هایی که دولت تدبیر و امید مدنظر دارد چهره استان سیستان و بلوچستان تا پایان دولت تغییر خواهد کرد.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که استان سیستان و بلوچستان را به سمت توسعه و آبادانی بیشتر که شایسته مردم است، با کمک و یاری یکدیگر، راهنمایی و هدایت کنیم.

به گزارش ایرنا، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیراطلاعات، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور، حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های مذهبی، حمید چیت چیان وزیر نیرو، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی شهیدی محلاتی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری و اکبر ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، رییس جمهوری را دراین سفر همراهی می کنند.

رییس دولت تدبیر و امید در سفر دو روزه به سیستان و بلوچستان با مردم زاهدان، زابل و چابهار دیدار می کند. نشست ایثارگران و منتخبان، حضور در همایش سرمایه گذاری و توسعه استان و دیدار علمای اهل سنت و شیعه سیستان و بلوچستان از جمله برنامه های روحانی در این سفر است.
 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب