امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28495 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۶:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور و بازدید دکتر ستاری و دکتر ابتکار معاونان رییس‌جمهور؛

اولین آزمون استخدام شرکتهای خصوصی و دانش بنیان برگزار شد

خبرایران: بزرگترین مصاحبه شغلی ایران، روز چهارشنبه، 16 اسفندماه در محل مصلای تهران با بازدید دکتر سورنا ستاری، معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور برگزار شد.
اولین آزمون استخدام شرکتهای خصوصی و دانش بنیان برگزار شد

به گزارش خبرنگارخبرایران، بزرگترین مصاحبه شغلی ایران که از ماه‌ها پیش در سراسر کشور با بیش از صد هزار داوطلب شروع به کارکرده بود، اکنون بعد از برگزاری 2 مرحله و 7 رویداد استانی با 10 هزار مصاحبه شغلی به نقطه نهایی خود رسیده است.

در این مراسم معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور درامور زنان و خانواده و سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از غرفه ها بازدید کردند.

بنابراین گزارش، اولین آزمون ملی استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان با تکیه بر تجارب موفق داخلی و بین‌المللی طراحی شده و سنجش دانش‌ها و مهارت‌ها متناسب با ارزیابی و تحلیل نیاز بیش از 1000 شرکت ارزیابی می‌شود.

اولین آزمون ملی استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان در 266 عنوان پرکاربرد شغلی برگزارشده و در این آزمون داوطلبان در 8 دسته شغلی ازجمله اجرایی و فنی، بهداشت، درمان و مراقبت، خدماتی و رفاهی و آموزشی، طراحی و رسانه‌ای، بازاریابی و فروش، فناوری اطلاعات، مهندسی، مدیریت و مالی، حقوقی و اداری سنجیده خواهند شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه اولین آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان، پس از این مرحله، فرآیند معرفی داوطلبان پذیرفته‌شده به شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان آغاز خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب