امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28501 تاریخ انتشار: جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پایش وضعیت لایروبی کانال ها و مسیل های غربی پایتخت درمنطقه 21

خبرایران: رئيس اداره HSE منطقه21 از بازدید کارشناسان اين اداره از وضعیت بهداشت و ایمنی در نحوه لایروبی کانال ها و مسیل های سطح ورودی غربی پایتخت و ارزیابی موارد مندرج در چک لیست های مربوطه خبر داد
پایش وضعیت لایروبی کانال ها و مسیل های غربی پایتخت درمنطقه 21

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداری منطقه21، مسلم زارعی مدیر اداره HSE این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: با توجه به بارش ها زمستانه اخیر و نزدیکی به آغاز فصل بارش بهاره و امکان جاری شدن سیلاب های فصلی که منجر به آبگرفتگی در سطح معابر عمومی و عبوری شهر می شود و متعاقبا مشکلاتی را در رفت و آمد شهروندان ایجاد خواهد کرد طرح بازدید از وضعیت لایروبی کانال ها و مسیل های ورودی غربی پایتخت دردستور کار اداره HSE قرار گرفته است.

زارعی در همین خصوص تصریح کرد: به منظور کنترل و پیشگیری از بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه و جاری شدن سیلاب به هنگام بارش نزولات جوی، ایجاد خسارت های احتمالی به تاسیسات شهری، همچنین آلودگی های زیست محیطی و انتشار بوی نامطبوع و ... وضعیت لایروبی و پاکسازی مسیر این کانال ها و مسیل ها به صورت مستمر توسط کارشناسان اداره HSE مورد ارزیابی و پایش دقیق قرار می گیرند.

زارعي در پايان خاطر نشان کرد: انتقال ضایعات و زباله های حاصل از پاکسازی کانال ها، ایمنی فضای اطراف کانال ها، وضعیت بهداشتی و زیست محیطی، ایمنی دریچه ها و محفظه های دسترسی به آنها جهت کنترل هرگونه حادثه احتمالی و ... از ضروریات این نظارت های کارشناسی محسوب می شوند.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب