امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2857 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بازديد رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي از پروژه‌هاي عمراني استان كردستان

خبرایران : معاون وزير راه و شهرسازي در سفري به استان كردستان به همراه اعضاي كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي از پروژه راه‌آهن همدان – سنندج، پروژه كمربندي سنندج، مسكن مهر رانندگان حمل و نقل كالاي سنندج و روكش آسفالت چند محور استان و جاده سنندج – دهگلان – قروه بازديد كردند.
بازديد رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي از پروژه‌هاي عمراني استان كردستان

به گزارش خبرایران از روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، مهندس داود كشاورزيان معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي در بازديد از پروه مسكن 660 واحدي رانندگان بار سنندج ضمن ابراز رضايت از وضعيت اين پروژه، اظهار داشت: اين پروژه با 82 درصد پيشرفت فيزيكي در دو فاز در حال اجرا مي‌باشد كه فاز اول آن در شش ماهه اول سال‌جاري و فاز دوم در نيمه دوم سال 93 تحويل مي‌شود.

براساس اين گزارش، مهندس كشاورزيان در بخش ديگري از اين سفر از پروژه كمربندي شرقي سنندج بازديد كرده و افزود:

اين كمربندي با 26 كيلومتر طول به صورت بزرگراه در حال احداث است و شامل دو قطعه است كه قطعه اول آن در جاده كرمانشاه – همدان به طول 10 كيلومتر است و قطعه دوم شامل جاده همدان تا سه راهي مريوان به طول 16 كيلومتر است.

اين گزارش حاكي است ديدار با انجمن‌هاي صنفي كالاي استان كردستان و حضور در نشست شوراي برنامه‌ريزي استان از ساير برنامه‌هاي اين بازديد بوده است.

گفتني است معاون راهداري سازمان نيز هم‌زمان با اين بازديدها، در استان حضور داشته و از نزديك از وضعيت پروژه‌ روكش آسفالت جاده‌هاي استان به ويژه در شهرهاي سنندج، ديواندره، مريوان،‌ دهگلان و قروه بازديد به عمل آورد. 

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب