امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2858 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدير گروه اجتماعي شبكه راديويی ايران ؛

جشنواره راديو، فضايي براي انتقال تجربه هاست

رحمان نظام اسلامي گفت: جشنواره بين المللي راديو بستري براي يادگيري در سطحي حرفه اي است.
جشنواره راديو، فضايي براي انتقال تجربه هاست

به گزارش خبرایران از كميته اطلاع رساني جشنواره راديو، رحمان نظام اسلامي از گويندگان باسابقه و پيشكسوت راديو با اشاره به ضرورت برگزاري جشنواره گفت:

جشنواره بين المللي راديو نشان و تاييدي بر تلاش هاي ارزشمند و گام هاي مثبت و رو به جلو در معاونت صداست كه در عرصه هاي مختلف دستاوردهاي زيادي را هم در پي داشته است. فرآيند نهايي آن هم در بالندگي و شكوفا شدن خلاقيت استعدادهاي شايسته اي است كه در عرصه برنامه سازي فعاليت مي كنند.

وي در همين رابطه ادامه داد: از زماني كه بخش بين الملل هم به جشنواره راديو اضافه شد، زمينه هاي رشد و برنامه سازي بين همكاران فراهم شد و شاهد بوديم كه بسياري از آن ها توانستند در عرصه ها و جشنواره هاي مختلف خارجي خوش بدرخشند و موفقيت ها و عنوان هاي زيادي كسب كنند. ضمن اين كه جشنواره اين امكان را فراهم مي كند كه همكاران راديويي ما با بهره گيري از آخرين فناوري ها و با فكر و نگاهي نو به كارشان ادامه دهند.

مدير گروه اجتماعي شبكه راديويی ايران جشنواره بين المللي راديو را مهم ترين بستر براي انتقال تجربه دانسته و افزود:

با توجه به حضور كارشناسان مهمي از ساير كشورها و تجربه هاي اين افراد در حوزههاي جهاني امكاني براي انتقال تجربيات فراهم مي شود. همچنين يكي از بخش هاي جانبي جشنواره برگزاري كارگاه ها و دوره هاي آموزشي فشرده است كه برنامه سازان را با آخرين و جديدترين متدها و روش هاي برنامه سازي در راديو آشنا مي كند. همين مساله باعث مي شود تا آن ها چندين وجه  كه در آن شركت كرده اند، توجه كنند. من هميشه به دوستان جوان خود هم مي گويم كه هر لحظه از برگزاري جشنواره فرصتي استثنايي است و بايد تا آنجا كه مي توان از نتايج آن بهره گرفت.

 

وي درباره اهميت يادگيري در تمامي دوره هاي فعاليت رسانه اي اضافه كرد: امروز ديگر هيچ كس نمي تواند خود را بي نياز از آموزش و يادگيري بداند. آموزش ضرورتي است كه در طول سال هاي كار در رسانه هميشه بايد آن را مدنظر داشت.

نظام اسلامي در پايان صحبت هاي خود با ابراز اميدواري به برگزاري هرچه بهتر جشنواره امسال ذكر كرد:

همكاران خوب من در راديو ايران سال هاي گذشته توانستند عناوين مختلفي را در بخش هاي گوناگون جشنواره كسب كنند. اميدوارم اين موفقيت ها در سيزدهمين دوره هم ادامه داشته باشد و آن ها باز هم بتوانند نگاه داوران را به خود جلب كنند.

سيزدهمين جشنواره بين المللي راديو و پنجمين اجلاس جهاني صدا از 20 تا 22 ارديبهشت ماه سال جاري در سالن مركز همايش هاي بين المللي صداوسيما برگزار مي شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب