امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28649 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سرقت منزل با گل و شیرینی توسط سارقان

خبرایران: رئیس اداره آموزش های همگانی پلیس پایتخت گفت :یکی از شگردهای سارقان منزل این است برای شک نکردن ساکنان ، به صورت زوج (مرد و زن) در حالی که گل و شیرینی به همراه دارند وارد ساختمان می شوند.
سرقت منزل با گل و شیرینی توسط سارقان

به گزارش خبرایران، سرهنگ سید جمال  موسوی گفت : مرد سارق قفل خانه ای را که پیش از این شناسایی کرده و معمولا از ضریب ایمنی کمتری برخوردار است  با ترفند های خاص در چند لحظه باز می کند و طلاجات را به سرقت می برند.وی افزود: به لحاظ خلوتی ساختمان ها در ایام تعطیلات نوروز مراقب رفت و آمدهای غریبه ها باشیم.


خودکشی دزد در مجتمع تجاری میدان بهارستان


خودزنی سارق با چاقو و تهدید به پرتاب کردن خود از ساختمان پنج طبقه نیز مانع از دستگیری وی نشد.

 رییس کلانتری ۱۰۹ بهارستان گفت : سارق ۳۴ ساله سابقه دار که برای سرقت از مجتمع تجاری میدان بهارستان وارد ساختمان شده بود زمانی که با حضور پلیس در جلوی ساختمان جهت دستگیری وی مواجه شد به پشت بام رفت و با چاقو اقدام به خودزنی کرد و با این تهدید که خودش را به پایین پرتاب می کند قصد داشت مانع دستگیری خودش شود که با اقدامات خاص روانی پلیس دستگیر شد .


آتش سوزی آپارتمان ۴ طبقه در نظام آباد


 رییس کلانتری ۱۲۷ نارمک گفت :  ساعت ۱۳:۳۰ امروز آپارتمانی ۴ طبقه واقع در خیابان زهره وند نظام آباد دچار اتش سوزی شد .

سرهنگ سهرابی منش گفت : ۳ طبقه آن سوخت و ۵ نفر مصدوم شدند که ۳ نفر در محل مداوا و ۲ نفر به بیمارستان منتقل شدند. وی افزود :  علت آن توسط کارشناسان محترم آتش نشانی دست بررسی است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب