امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28693 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

افتتاح بازار میوه و تره بار اتابک در منطقه 15

خبرایران: پانزدهمین بازار میوه و تربار منطقه 15همزمان با فرارسیدن نوروز در محله اتابک افتتاح شد.
افتتاح بازار میوه و تره بار اتابک در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علی اکبر کریمی پور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: این بازار با هدف رفع معضل سد معبر و ساماندهی وانت بار های منطقه، تنظیم بازار، حمایت از تولید و تامین رفاه حال مصرف کنندگان احداث و راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه در سال 96 چهار بازار میوه و تربار در محله های افسریه شمالی، طیب، قیامدشت و اتابک احداث و راه اندازی شده افزود:  بازار میوه تربار اتابک به مساحت 400 متر مربع و با 3 غرفه احداث شده است.

کریمی پور در ادامه به ساعت کاری بازار های میوه و تره بار در روزهای پایانی سال و ایام نوروز اشاره کرد و یادآور شد: ساعات کار بازار میوه  تا 28 اسفند از ساعت 7:30 تا 21 می باشد، و میدان میوه و تره بار بعثت از سوم فروردین و سایر بازار ها از پنجم فروردین به شهروندان ارائه خدمات می کنند.

شایان ذکر است شهردار منطقه از روند اجرای مراحل پایانی آماده سازی بازار میوه و تره بار اتابک که امروز افتتاح  و به بهره برداری خواهد رسید بازدید کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب