امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28700 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تجهیز 3 شعبه دیگر در بانک آینده به خدمات بانکی ویژه روشندلان

خبرایران: در آستانه سال نو و هم‏زمان با عید نوروز، بانک آینده، سه شعبه دیگر از مجموعه شعب خود را در شهر­های اصفهان (شعبه سی و سه پل 1103)، شیراز (شعبه ملاصدرا 5218) و مشهد (شعبه مرکزی 1004)، به سامانه خدمات بانکی ویژه روشندلان، تجهیز کرد.
تجهیز 3 شعبه دیگر در بانک آینده به خدمات بانکی ویژه روشندلان

سامانه خدمات بانکی مذکور، این امکان را فراهم می‌آورد تا روشندلان گرامی، به‌صورت مستقل، امور بانکی خود مانند: افتتاح حساب، انتقال وجه، واریز مبالغ و ... را انجام دهند.

لازم به ذکر است؛ پیش از این، در سال 1395 نیز، بانک آینده، برای نخستینبار، یکی از شعب خود واقع در یوسف آباد تهران را به خدمات بانکی ویژه این عزیزان تجهیز کرده بود و در ادامه، دو شعبه از شعب بانک در شهر تهران، واقع در خیابان دولت (کد 220) و شهرک غرب (کد 257) نیز مجهز به این سامانه شدند.

بانک آینده، در نظر دارد؛ تا شعب دیگری واقع در استان­های خوزستان، آذربایجان شرقی، مازندران، آذربایجان غربی و البرز را نیز در آینده‏ای نزدیک، به این سامانه، تجهیز نماید.

تجهیز شعب مختلف بانک، برای روشندلان و ارائه خدمات ویژه بانکی،گامی در راستای بهبود سبک زندگی این گروه گرامی، از جامعه محسوب شده و از دستآوردها و افتخارات بانک آینده در اجرای بخشی از برنامه مسئولیت اجتماعی و طرح تکریم ارباب رجوع می‏باشد. 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب