امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28720 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دربازدید از ایستگاه آتش نشانی بانوان کرج مطرح شد؛

پیشنهاد استقرار بانوان آتش نشان در منطقه 22

خبرایران: مشاور شهردار در امور بانوان منطقه 22، از آغاز مراحل مطالعاتی و اجرایی استقرار ایستگاه آتش نشانی بانوان در این منطقه خبر داد.
پیشنهاد استقرار بانوان آتش نشان در منطقه 22

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22،خداوردی، مشاور شهردار منطقه در امور بانوان به منظور  بررسی شرایط لازم برای استقرار ایستگاه آتش نشانی بانوان در منطقه 22، از ایستگاه مرکزی آتش نشانی کرج بازدید کرد.

خداوردی در نشستی که با بانوان آتش نشان ایستگاه آتش نشانی مرکزی کرج داشت، فرهنگ سازی و ایجاد برخی زیرساخت ها برای به کارگیری آتش نشان خانم در موارد خاص را الزامی دانست و گفت: با توجه به فرهنگ و عرف جامعه ما، حضور آتش نشان خانم در موارد امداد و نجات و حتی حریق امری ضروری به نظر می رسد.

به گفته وی علیرغم وجود بعضی از موانع عرفی در این زمینه، در راستای بکارگیری آنش نشانان خانم، استفاده از مشاوران حقوقی شهرداری جهت ترفیع مسائل حقوقی طرح از جمله موارد ضروری در مراحل ابتدایی در دستور کار قرار گرفته است.

خداوردی اظهار کرد: طبق مذاکرات انجام شده با بانوان آتش نشان ایستگاه کرج و احصاء مشکلات و پیشنهادات آنها، نمای روشن تری از بکارگیری بانوان آتش نشان و ایجاد ایستگاه های بانوان آتش نشانی در پیش روی ما قرار گرفته است. تجربه موجود در شهر کرج می تواند مسیر را برای به کارگیری آتش نشان خانم در تهران هموار کند و به کارگیری بانوان آتش نشان کرج به عنوان یک گنجینه در آموزش و مشاوره انجام طرح مثمر ثمر باشد.

مشاور شهردار در امور بانوان انجام تست های پزشکی و روانی را به دلیل سختی شرایط کار ضروری دانست و افزود: لازم است جذب و بکار گیری نیروی خانم به نحوی باشد که علاوه بر رعایت الزامات سلامت فیزیکی و روانی، شرایط آنها در زمان های خاص از جمله دوران بارداری، و کسر ساعت کار برای مادران دارای فرزند زیر 6 سال نیز در نظر گرفته شود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب