امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28721 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جنوب شرق تهران به استقبال مسافران نوروزی رفت

خبرایران: شهردار منطقه 15 از آمادگی کامل دروازه جنوبشرقی پایتخت بمنظور استقبال از مسافران نوروزی با برپایی سه ایستگاه استقبال و بدرقه و اطلاع رسانی خبر داد.
جنوب شرق تهران به استقبال مسافران نوروزی رفت

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی ضمن تبریک فرارسیدن نوروز به شهروندان گفت: دو ایستگاه استقبال و بدرقه و ایستگاه اطلاع رسانی مسافران نوروزی با توجه به حجم تردد ها در روز های پایانی سال و ایام نوروز، موقعیت جغرافیایی  و شریانهای ارتباطی منطقه؛  در مبادی ورودی و خروجی برپا شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایستگاه بدرقه مسافران نوروزی در بزرگراه امام رضا(ع) میدان ثامن‌الحجج (ع)، جنب پایانه تاکسیرانی و ایستگاه استقبال در محور بزرگراه امام رضا(ع) جنب مسجد سیدالشهدا (ع)  قرار دارد افزود: ایستگاه اطلاع خیابان خاوران جنب شهرداری منطقه میزبان مسافران نوروزی است.

محمدی تصریح کرد: در ایستگاه های اطلاع رسانی گردشگری نوروزی نقشه گردشگری شهر تهران، کتابچه گردشگری، تهران کارت  تخفیف بازدید از اماکن گردشگری و دیگر اقلام اطلاع رسانی در زمینه اماکن گردشگری بین مسافران نوروزی  توزیع می شود.

شهردار منطقه به آماده سازی اسکان موقت مسافران نوروزی در بوستان آزادگان اشاره کرد و یادآور شد: فضاهای اسکان موقت مهمان های نوروزی در بوستان آزادگان شامل: ایجاد زیرسازی برای نصب چادر، تامین پارکینگ، تامین امنیت محدوده، هماهنگی جهت استقرار پلیس، ارژانس و آتش نشانی، تامین امکانات بهداشتی و نمازخانه مهیا شده است.

گفتنی است، بوستان آزادگان در بزرگراه امام علی(ع)- میدان بسیج، کمربندی آزادگان، جنوب پارک آبی آزادگان واقع است.

شایان ذکر است، ایستگاهها و اسکان موقت نوروزی از 25 اسفند مهیا شده است و تا 14 فروردین با ارائه خدمات پیش بینی شده پذیرای مسافران و گردشگران خواهد بود.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب