امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28738 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

استقبال شهروندان از جشنواره فرهنگی ،تفریحی ، ورزشی نوروزگاه منطقه 15

خبرایران: شهردار منطقه 15 از استقبال چشمگیر شهروندان از جشنواره فرهنگی ،تفریحی ، ورزشی نوروزگاه منطقه در عمارت کوشک امیر سلیمانی خبر داد.
استقبال شهروندان از جشنواره فرهنگی ،تفریحی ، ورزشی   نوروزگاه  منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومي  شهرداري  منطقه 15، وحیدرضا محمدی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو گفت: این جشنواره که از یکم فروردین در عمارت کوشک امیر سلیمانی واقع در بوستان آزادگان که محل ستادگردشگری منطقه 15نیز هست ، آغاز شده و تا 11 فروردین به کار خود  ادامه می دهد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره هر شب در سه بخش اجرا می شود افزود: بخش اول جشنواره فرهنگی، تفریحی، ورزشی نوروزگاه ویژه کودکان با برپایی غرفه هایی نظیر خانه اسباب بازی، نقاشی کودک، بازیهای فکری و ریاضی، ساحل شنی،  مسابقات ورزشی متنوع شامل طناب کشی،  شطرنج، روپایی، دارت، لی لی و مارپله  از ساعت 15 الی 18میزبان شهروندان و مسافران نوروزی است.

محمدی در ادامه یادآور شد: بخش دوم جشنواره نیز در قالب برپایی سن و اجرای برنامه های مختلف نظیر موسیقی سنتی و نوروز خوانی، نمایش های آیینی اقوام ، استندآپ کمدی، دعوت و تکریم از مفاخر فرهنگی، هنری و ورزشی، سخنرانی و مسابقه با موضوع فرهنگ نوروز، برنامه های هنری توسط عروسک های بزرگ و گروه سیلورمن از ساعت 18 تا اذان مغرب و عشا اجرا می شود تا ساعت شادی را برای شهروندان خلق شود.

شهردار منطقه در پایان خاطرنشان کرد: بعد از اذان مغرب نیز هر شب فیلم های سینمایی برای شهروندان پخش می شود.

شایان ذکر است، جشنواره نوروزگاه منطقه 15 به همت ادارات فرهنگی و تربیت بدنی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه اجرا می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب