امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28799 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید بیش از 350 هزار نفر شهروند و گردشگر از جاذبه های گردشگری قلب طهران

خبرایران: شهردار منطقه 12 تهران از بازدید بیش از 350 هزار نفر از شهروندان و گردشگران نوروزی از جاذبه های گردشگری قلب طهران در ایام نوروز خبر داد.
بازدید بیش از 350 هزار نفر شهروند و گردشگر از جاذبه های گردشگری قلب طهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران ، پیمان حسین محسنی شهردار این منطقه گفت : با برنامه ریزی دقیق و مناسب صورت گرفته بین همه بخش های مرتبط با حوزه گردشگری در قلب طهران جهت ارایه خدمت به شهروندان در ایام نوروز ، 125 تور پیاده و رایگان توسط مدیریت بافت تاریخی و ستاد گردشگری منطقه 12 برگزار و بیش از 4500 نفر از خدمات این تورها بهره مند شدند.

وی افزود : آمادگی محورها و مسیرهای گردشگری در حصار صفوی و حصار ناصری ، موجب شد بیش از 350 هزار شهروند و گردشگر داخلی و خارجی با کمک نقشه های گردشگری ضمن بازدید ، با فرهنگ و معماری  اصیل اسلامی و ایرانی و سبک زندگی گذشته تهرانی ها نیز آشنا شوند .

شهردار منطقه 12 ادامه داد: در طی ایام نوروز بیش از 76 هزار نفر از گذر گردشگری باب همایون ، بیش از 61 هزار نفر از گذر گردشگری سی تیر و بیش از 6800 نفر از گذر گردشگری امامزاده یحیی به عنوان گذرهای اصلی گردشگری قلب طهران و مابقی نیز از موزه ها من جمله موزه لوور در تهران ، محدوده ی بازار بزرگ و ... بازدید نمودند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب